خانهاخبار
اوپو A80 5G به همراه چیپست دیمنسیتی ۶۳۰۰ معرفی شد

اوپو A80 5G به همراه چیپست دیمنسیتی ۶۳۰۰ معرفی شد

شرکت اوپو ساعاتی پیش از گوشی میان رده جدید خود رونمایی کرد.

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

شرکت اوپو در امروز از محصول میان رده جدید خود با نام اوپو A80 5G رونمایی کرد. این گوشی که در واقع نسخه ری‌برند شده اوپو A3 پرو است؛ از نمایشگری ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت بهره می‌برد.

oppo 1.jpg

این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ استفاده کرده که توسط ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 همراهی می‌شود. ظرفیت باتری اوپو A80 5G، معادل با ۵۱۰۰ میلی آمپر بوده و پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی نیز از جمله سایر قابلیت‌های این گوشی است. 

اوپو A80 5G از سیستم دوربین سه‌گانه‌ای استفاده کرده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو سنسور کمکی ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی است. از جمله سایر قابلیت‌های این محصول، می‌توان به درگاه سیم‌کارت دوگانه، Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۳، پورت USB-C و جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

oppo 2.jpg

اوپو A80 با دریافت گواهی IP54، در برابر نفوذ قطرات آب مقاومت دارد. ابعاد این دستگاه معادل با ۷.۶۸×۷۶.۱۴×۱۶۵.۷۹ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز به ۱۸۶ گرم می‌رسد. این گوشی با قیمت ۲۹۹ یورو روانه بازار شده و در دو رنگ مشکی و بنفش قابل تهیه است.