خانهاخبار
ساعت جدید موتورولا از بدنه فلزی و نمایشگر امولد بهره می‌برد

ساعت جدید موتورولا از بدنه فلزی و نمایشگر امولد بهره می‌برد

موتورولا به تازگی از ساعت موتو واچ ۱۲۰ رونمایی کرده که در عین بهره‌مندی از قیمت اقتصادی، با مشخصات فنی قابل‌توجهی همراه شده است.

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

موتورولا از ساعت هوشمند جدیدی به نام موتو واچ ۱۲۰ (Moto Watch 120) پرده‌برداری کرده که محصولی اقتصادی به شمار می‌رود. این پوشیدنی در حالی عرضه شده که از معرفی آخرین ساعت این برند یعنی موتو واچ ۴۰ حدود ۶ماه می‌گذرد. 

پوشیدنی موتورولا از اکثر قابلیت‌های سلامتی متداول مانند پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون، پایش خواب و کنترل استرس بهره می‌برد. همچنین این ساعت با بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی و ۸۰ واچ‌فیس همراه شده است. 

طراحی موتو واچ ۱۲۰

موتو واچ ۱۲۰ به نمایشگر امولد دایره‌ای ۱٫۴۳ اینچی مجهز شده که در بدنه فلزی قرار دارد. این دستگاه با سیستم‌عامل Moto Watch OS عرضه می‌شود و از بلوتوث نسخه ۵٫۴ پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند محصول جدید موتورولا را در رنگ سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای خریداری کنند. 

قابلیت‌های موتو واچ ۱۲۰

انرژی موردنیاز این پوشیدنی توسط باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که تا ۱۰ روز کاربران را همراهی می‌کند. البته موتورولا تایید کرده که ساعت هوشمند خود از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد. 

به لطف گواهی IP68، نسل جدید موتو واچ در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. به علاوه، ضخامت و وزن پوشیدنی اقتصادی موتورولا به ترتیب برابر با ۱۱ میلی‌متری و ۵۵ گرم اعلام شده است.

نسخه طلایی رنگ موتو واچ ۱۲۰

کاربران می‌توانند به کمک موتو واچ جدید موسیقی در حال پخش را کنترل کنند و یا حجم صدا را تطبیق دهند. همچنین امکان پیدا کردن گوشی توسط موتو واچ ۱۲۰ نیز فراهم شده است. این محصول با قیمت ۱۳۰ دلار در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. 

برچسب‌ها: