خانهاخبار
فناوری شارژ ۳۲۰ واتی ریلمی گوشی را در کمتر از ۵ دقیقه شارژ می‌کند!

فناوری شارژ ۳۲۰ واتی ریلمی گوشی را در کمتر از ۵ دقیقه شارژ می‌کند!

ریلمی از فناوری شارژ جدیدی به نام SuperSonic Charge رونمایی کرده که از توان ۳۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

ریلمی امروز از جدیدترین فناوری شارژ جدید خود موسوم به SuperSonic Charge پرده‌برداری کرد که از توان ۳۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، این فناوری بالاترین سرعت شارژ را در اختیار گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد. 

فناوری SuperSonic Charge می‌تواند گوشی را در عرض ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه به طور کامل شارژ کند. شارژ ۲۶ درصدی تنها به ۱ دقیقه زمان نیاز دارد و شارژ ۵۰ درصدی نیز در کمتر از ۲ دقیق انجام می‌شود. البته هنوز ظرفیت باتری موردآزمایش در شارژ ۳۲۰ واتی هنوز مشخص نشده است.

فناوری شارژ ۳۲۰ واتی ریلمی

ریلمی همچنین از آداپتور ۳۲۰ واتی رونمایی کرد که Pocket Cannon نام دارد و از چگالی توان ۳٫۳ وات بر سانتی‌مترمکعب برخوردار است. این آداپتور از تمامی پروتکل‌های شارژ استاندارد مانند UFCS (تا ۳۲۰ وات) و PD و SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. 

محصول جدید این برند چینی دو درگاه USB-C را به همراه دارد که برای شارژ همزمان یک گوش ریلمی (با شارژ ۱۵۰ وات) و یک لپتاپ سازگار (با شارژ ۶۵ وات) کاربر دارد. 

در کنار رونمایی از فناوری SuperSonic Charge، ریلمی یک باتری تاشده ۴۴۲۰ میلی‌آمپرساعتی را نیز معرفی کرده که از چهار سلول با ضخامت ۳ میلی‌متری بهره می‌برد. در مقایسه با مدل‌های قبلی، ظرفیت باتری جدید این برند تا ۱۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد. 

از دیگر فناوری‌های معرفی‌شده در رویداد ریلمی می‌توان به نمایشگر با پوشش ضدبازتاب، کلید غیرفیزیکی برای گوشی هوشمند و قابلیت AI Gaming Super Resolution برای بهبود اجرای بازی اشاره کرد.  

برچسب‌ها: