خانهاخبار
پیکسل واچ ۳ در دو اندازه مختلف رونمایی شد

پیکسل واچ ۳ در دو اندازه مختلف رونمایی شد

پوشیدنی جدید گوگل نخستین ساعت هوشمند اندرویدی محسوب می‌شود که به قابلیت UWB مجهز شده است. 

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

گوگل به تازگی از ساعت پیکسل واچ ۳ (Pixel Watch 3) رونمایی کرده که از طراحی مشابه نسل قبلی بهره می‌برد. با این وجود، نسل جدید پیکسل واچ با تغییرات مهمی مانند اضافه‌شدن قابلیت UWB و عرضه در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری همراه شده است. 

قلب تپنده این پوشیدنی جدید تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل یک است که در مدل قبلی نیز به کار رفته بود. سنسورهای سلامتی این دستگاه نیز تفاوتی نداشته و همچنان شاهد پایشگر ضربان قلب، الکتروکاردیوگرام، کنترل میزان اکسیژن خون و سنجش دمای پوست هستیم. 

پیکسل واچ ۳

پیکسل واچ ۳ به نخستین ساعت هوشمند اندرویدی بدل شده که از قابلیت باند فوق‌عریض (UWB) بهره می‌برد. با این ویژگی، کاربر می‌تواند گوشی خود را با استفاده از قابلیت Find My Device پیدا کند. 

نمایشگر هر دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری پوشیدنی جدید گوگل قادر است به روشنایی ۲۰۰۰ نیتی دست پیدا کند که در مقایسه با روشنایی ۱۰۰۰ نیتی مدل قبلی، ۲ برابر بیشتر شده است. همچنین گوگل موفق شده حاشیه نمایشگر ساعت خود را به میزان ۱ میلی‌متر کاهش دهد. 

نسخه خاکستری پیکسل واچ ۳

نسخه ۴۱ میلی‌متری پیکسل واچ جدید از نمایشگر ۱٫۲ اینچی برخوردار شده در حالی که مدل ۴۵ میلی‌متری آن نمایشگر ۱٫۴ اینچی را به همراه دارد. 

ظرفیت باتری مدل کوچک‌تر پیکسل واچ به باتری ۳۱۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است. از سوی دیگر، نسخه بزرگ‌تر این پوشیدنی انرژی موردنیاز خود را از باتری ۴۲۰ میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند. در حالت فعال‌سازی حالت نمایشگر همیشه روشن، ساعت گوگل تا ۲۴ ساعت کاربران را همراهی خواهد کرد. سرعت شارژ این دستگاه همچنین ۲۰ درصد بیشتر شده است. 

پنل پشتی پیکسل واچ ۳

پیکسل واچ ۳ از  پروتکل صوتی Bluetooth LE Audio بهره می‌برد که آهنگ‌ها را با مصرف انرژی کمتری پخش می‌کند. این پوشیدنی به اولین ساعت هوشمند اندرویدی تبدیل شده که از قابلیت مدنظر پشتیبانی می‌کند. 

گوگل تایید کرده که کاربران با استفاده ساعت خود می‌توانند دوربین گوشی پیکسل را کنترل کنند و از نقشه‌های آفلاین بهره ببرند. این پوشیدنی همچنین قادر است میزان ریکاوری کاربر را بسنجد و دستورالعمل‌های لازم را برای شروع فعالیت ورزشی  ارائه دهد. 

قابلیت سلامتی پیکسل واچ ۳
قابلیت Morning Brief پیکسل واچ ۳
قابلیت Readiness پیکسل واچ ۳

هر دو مدل پیکسل واچ ۳ از بدنه آلومینیومی مشکی با بند مشکی و بدنه نقره‌ای آلومینیومی با بند سفید عرضه می‌شوند. نسخه ۴۱ میلی‌متری ساعت گوگل همچنین از بدنه طلایی آلومینیومی با بند خاکستری برخوردار است. مدل ۴۵ میلی‌متری نیز از بدنه و بند خاکستری بهره می‌برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که مدل وای‌فای و LTE نسخه ۴۱ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ به ترتیب با قیمت‌های ۳۴۹ دلار (۳۹۹ یورو) و ۴۴۹ دلار (۴۹۹ یورو) به فروش می‌رسد. نسخه ۴۵ میلی‌متری در دو دو مدل وای‌فای و LTE برچسب قیمتی ۳۹۹ دلار (۴۴۹ یورو) و ۴۹۹ یورو (۵۴۹ یورو) را به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها: