خانهاخبار
گوگل از پیکسل بادز پرو ۲ با قابلیت نویز کنسلینگ بهبود یافته رونمایی کرد

گوگل از پیکسل بادز پرو ۲ با قابلیت نویز کنسلینگ بهبود یافته رونمایی کرد

شرکت گوگل طی رویداد معرفی محصولات پیکسل جدید خود از ایرفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز پرو ۲ با تراشه تنسور A1 رونمایی کرد.

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

گوگل در رویداد بزرگ امروز خود از پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو XL، پیکسل ۹ پرو فولد، پیکسل واچ ۳ و در نهایت پیکسل بادز پرو ۲ رونمایی کرد. این ایرفون‌های بی‌سیم، جانشینان پیکسل بادز پرو از سال ۲۰۲۲ هستند و گوگل وعده بهبودهای زیادی را در آن‌ها داده است.

buds 1.jpg

اولین بهبود قابل توجه در این محصول، استفاده از چیپست تنسور A1 گوگل است که عملکرد قدرتمندی را ارائه می‌دهد. با استفاده از قدرت این چیپست، پیکسل بادز پرو ۲  در محدوده فرکانس میانی (۴۰۰ هرتز تا ۲ کیلوهرتز)، دو برابر بیشتر از نسخه اصلی پیکسل بادز پرو نویز را حذف می‌کنند. علاوه بر این، فناوری حذف نویز فعال (ANC) به طور مداوم با توجه محیط اطراف کاربر تطبیق می‌یابد و در هر ثانیه سه میلیون بار تنظیم می‌شود.

buds 4.jpg

پیکسل بادز پرو ۲ برای استفاده طولانی گزینه مناسبی به حساب می‌آید، زیرا ظاهراً با استفاده از ۴۵ میلیون داده از گوش‌های مختلف طراحی شده است. این ایرفون‌ها دارای درایورهای ۱۱ میلی‌متری هستند و از صدای فضایی با ردیابی حرکت سر پشتیبانی می‌کنند. نسل جدید پیکسل بادز پرو پشتیبانی کامل از جمنای را نیز ارائه می‌دهند.

گوگل می‌گوید بادزهای جدید آن از میکروفون‌هایی پیشرفته، کاورهای بافته برای جلوگیری از باد و هوش مصنوعی گوگل برای ایجاد تماس‌های بسیار واضح استفاده می‌کنند. پیکسل بادز پرو ۲ از شبکه جدید Find My Device گوگل پشتیبانی می‌کند. وقتی که ایرفون‌ها یا کیس آن‌ها را گم کنید، می‌توانید با استفاده از این قابلیت آن‌ها را پیدا کنید. این محصول همچنین از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کنند.

buds 2.jpg

اپلیکیشن پیکسل بادز از اکولایزر پنج‌باندی سفارشی پشتیبانی کرده و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای بادزهای شما ارائه می‌دهد. گوگل وعده داده است که با فعال بودن حالت نویز کنسلینگ، تا ۸ ساعت عمر باتری و با عدم استفاده از آن نیز تا ۱۲ ساعت دوام باتری خواهید داشت. در صورت استفاده از کیس، عمر باتری این محصول به ۳۰ ساعت با نویز کنسلینگ و ۴۸ ساعت بدون نویز کنسلینگ افزایش می‌یابد. یکی از قابلیت‌های جذاب کیس پیکسل بادز ۲ پرو، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است.

buds 3.jpg

پیکسل بادز پرو ۲ اکنون در رنگ‌های سبز تیره، سفید، سبز کم‌رنگ و صورتی برای پیش سفارش در فروشگاه گوگل قرار گرفته است.  این محصول با قیمت ۲۲۹ دلار و از تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) روانه بازار خواهد شد.