خانهاخبار
مشخصات دوربین ویوو X200 پرو فاش شد

مشخصات دوربین ویوو X200 پرو فاش شد

یکی از افشاگران شناخته شده به تازگی جزئیات دوربین به کار رفته در پرچمدار جدید شرکت ویوو را فاش کرده است.

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

اخیراً شاهد افشای اطلاعات فراوانی درباره سری ویوو X200 بودیم و پس از فاش شدن برخی از مشخصات نسخه معمولی این سری، امروز نوبت به گوشی ویوو X200 پرو رسیده است. یکی از افشاگران معتبر، ساعاتی پیش مشخصات سیستم دوربین به کار رفته در این محصول را اعلام کرد.

vivo 1.jpg

این افشاگر که Digital Chat Station نام دارد، در شبکه اجتماعی ویبو ادعا کرده که ویوو X200 پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.57 و سنسور سونی استفاده می‌کند. این سنسور با فرآیند متفاوتی نسبت به نسل پیشین ساخته شده و عملکرد بهتری خواهد داشت.

این گوشی همچنین یک دوربین پریسکوپی تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.67 را به به همراه داشته که به احتمال زیاد، همان نسخه به کار رفته در ویوو X100 اولترا است. ویوو X200 پرو از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ استفاده می‌کند و پردازشگر تصاویر اختصاصی ویوو نیز در این محصول قرار خواهد داشت.

vivo 2.jpg

ویوو X100 پرو در نوامبر ۲۰۲۳ عرضه شد و جانشین آن احتمالاً طی ماه نوامبر امسال روانه بازار چین می‌شود. متاسفانه، هنوز جزئیات بیشتری در مورد سری ویوو X200 منتشر نشده‌اند؛ با این وجود، به نظر رسیده که ویوو بخش عمده تمرکز خود را به سیستم دوربین این گوشی‌ها اختصاص داده است.