خانهاخبار
بازی Red Dead Redemption سرانجام برای کامپیوتر نیز منتشر خواهد شد

بازی Red Dead Redemption سرانجام برای کامپیوتر نیز منتشر خواهد شد

فروشگاه پلی استیشن اخیرا در بخش توضیحات بازی محبوب Red Dead Redemption، به عرضه نسخه کامپیوتر آن اشاره کرده است.

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

به نظر رسیده که انتظار طولانی کاربران برای انتشار نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption سرانجام پایان خواهد یافت، چرا که فروشگاه پلی‌استیشن به طور غیرمنتظره‌ای اعلام کرده این بازی برای کامپیوتر نیز منتشر شده است.

rdr 1.jpg

البته این ادعا در حال حاضر صحت ندارد؛ زیرا عنوان Red Dead Redemption که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، همچنان فقط روی کنسول‌ها قابل بازی است. با این حال، به‌روزرسانی توضیحات رسمی پلی‌استیشن برای این بازی قطعاً نشان می‌دهد که اتفاقاتی در پشت صحنه در حال رخ دادن است. این موضوع پس از آن مطرح شد که در ماه مه ۲۰۲۴، یک دیتاماین از وب‌سایت استودیوی راک‌استار گیمز (Rockstar Games) نیز به نسخه کامپیوتر این بازی اشاره کرده بود.

rdr 3.jpg

با توجه به عرضه نسخه ریمستر شده Red Dead Redemption برای پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ، عرضه این بازی برای کامپیوتر چندان نیز بعید به نظر نمی‌رسد. این نسخه از بازی وسترن محبوب راک‌استار، بسته الحاقی Undead Nightmare را نیز به همراه دارد. 

نسخه کامپیوتر این بازی در کنار بهبود‌های مخصوص نسخه کنسول، محتوای نسخه Game of the Year Edition را نیز به همراه داشته و از رزولوشن‌ها و فریم‌ ریت بالاتر، نمایشگر‌های چندگانه و صدای سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کند. متاسفانه، محتوای بخش مولتی پلیر از نسخه کامپیوتر این عنوان نیز حذف شده است؛ البته طرفداران این بازی که سال‌ها در انتظار عرضه آن برای پی سی بوده‌اند، احتمالا اهمیت چندانی به این موضوع نخواهند داد.

rdr 2.jpg

استودیوی راک‌استار گیمز در سال‌های اخیر بازیکنان پی سی توجه کمتری داشته است، به طوری که حتی بازی Grand Theft Auto 5 را همزمان با کنسول‌ها برای کامپیوتر عرضه نکرد و کاربران این پلتفرم مجبور شدند تا یک سال بیشتر برای انتشار آن صبر کنند. این استودیو برای بازی Grand Theft Auto 6 نیز روند مشابهی را پیش گرفته است که به احتمال زیاد، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ شناخته خواهد شد.