خانهاخبار
آپدیت امنیتی ماه آگوست ۲۰۲۴ برای سری گلکسی اس ۲۳ منتشر شد

آپدیت امنیتی ماه آگوست ۲۰۲۴ برای سری گلکسی اس ۲۳ منتشر شد

شرکت سامسونگ اخیرا روند انتشار آپدیت امنیتی ماه آگوست ۲۰۲۴ را برای پرچمداران سال گذشته خود آغاز کرده است.

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت امنیتی ماه آگوست ۲۰۲۴ را برای سری گلکسی اس ۲۳ منتشر کرده است. این سری که شامل مدل‌های گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌شود، تفاوت‌های چندانی با پرچمداران امسال سامسونگ ندارد. سری گلکسی اس ۲۳ از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل دوم بهره می‌برد و سامسونگ وعده انتشار چهار به‌روزرسانی بزرگ را برای این گوشی‌ها داده است؛ به این ترتیب، آن‌ها تا اندروید ۱۷ به‌روزرسانی خواهند شد.

sam 1.jpg

این آپدیت که آسیب‌پذیری‌های امنیتی مهمی را برطرف کرده و به بهینه‌سازی سیستم کمک می‌کند، با شماره بیلد S918BXXS6CXG9 / S918BOXM6CXFD/S918BXXS6CXG9 برای کشور تایلند منتشر شده است. این آپدیت امنیتی طی هفته‌های آتی در دسترس کاربران سایر مناطق نیز قرار خواهد گرفت.

پس از دریافت پچ امنیتی آگوست ۲۰۲۴، انتظار می‌رود که سری گلکسی اس ۲۳ در عرض دو هفته به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت کنند. کاربران سری گلکسی اس ۲۳ همچنین در آینده نزدیک امکان نصب نسخه بتای One UI 7 را خواهند داشت.

sam 2.jpg

در حال حاضر، مشخص نیست که نسخه جدید One UI 7 چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد. شایعات حاکی از آن بوده که سامسونگ با این به‌روزرسانی تغییرات قابل توجهی را ایجاد خواهد کرد. امیدواریم که One UI 7 یک به‌روزرسانی روان و بدون مشکل باشد و رضایت کاربران را جلب کند.