خانهاخبار
با مشخصات فنی جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ آشنا شوید

با مشخصات فنی جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ آشنا شوید

به تازگی تصاویر رندری و مشخصات فنی گلکسی A06 که نسل جدید گوشی اقتصادی سامسونگ محسوب می‌شود، فاش شده است. 

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه گوشی اقتصادی گلکسی A06 است که احتمالاً به زودی روانه بازار می‌شود. در این راستا، افشاگری برجسته به نام evLeaks رندری از این دستگاه را به اشتراک گذاشته که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد. 

طبق رندر منتشر شده، گوشی جدید غول فناوری کره‌ای در رنگ جذاب زرد عرضه خواهد شد. به علاوه، در پنل پشتی این محصول طراحی خطوط عمودی را مشاهده می‌کنیم. همچنین در بخش کلید‌های پاور و کنترل حجم صدا یک برآمدگی وجود دارد که سامسونگ آن Key Island می‌نامد.

رنگ بندی گلکسی A06

گوشی ارزان‌قیمت این برند کره‌ای اخیراً با شناسه مدل SM-A065F و تراشه مدیاتک هلیو G85 در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. 

از نظر مشخصات فنی، گلکسی A06 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی ال‌سی‌دی بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین این گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، سامسونگ محصول جدید خود را به دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد. انرژی موردنیاز این دستگاه توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین خواهد شد. 

گلکسی A06

شایان ذکر است که تمامی مشخصات فنی فاش‌شده از گوشی اقتصادی سامسونگ مشابه مدل نسل قبلی آن یعنی گلکسی A05 است. در این رابطه، هنوز مشخص نیست که کدام بخش از گلکسی A06 بهبود پیدا خواهد کرد.  

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی جدید سامسونگ احتمالاً ماه آینده میلادی (بازه زمانی شهریور تا مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد.