خانهاخبار
دو پرچمدار بعدی اوپو به تراشه مدیاتک مجهز خواهند شد

دو پرچمدار بعدی اوپو به تراشه مدیاتک مجهز خواهند شد

مدل‌های استاندارد و پرو سری فایند X8 با تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ روانه بازار خواهند شد. 

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

شایعات ادعا کرده‌اند نسل جدید سری پرچمدار اوپو شامل سه مدل به نام‌های فایند X8، فایند X8 پرو و فایند X8 اولترا خواهد بود. دو مدل استاندارد و پرو سری احتمالاً در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهند شد در حالی که نسخه اولترا سال ۲۰۲۵ میلادی از راه خواهد رسید.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station جزئیات فنی نسخه استاندارد و پرو فایند X8 را در اختیار کاربران قرار داده است. 

مشخصات فنی اوپو فایند X8

نمایشگر دو پرچمدار اوپو ظاهراً از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، شایعه شده محصولات موردانتظار این برند با تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ روانه بازار می‌شوند که سخت‌افزار پرچمدار مدیاتک به شمار می‌رود. 

نسل جدید سری فایند از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی برخوردار خواهد شد. البته افشاگر DCS قبلاً تایید کرده بود که مدل پرو فایند X8 به سنسور تله‌فوتو پریسکوپی مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، پرچمدارهای اوپو از باتری حجیم بهره خواهند برد که هنوز ظرفیت آن‌ها مشخص نشده است. 

طبق گزارش‌های پیشین، گوشی فایند X8 از باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد و مدل پرو آن نیز به باتری حجیم‌تر ۵۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود. این دو گوشی همچنین از بدنه شیشه‌ای برخوردار خواهند شد. 

اوپو فایند X7 اولترا

کاربران احتمالاً قادر خواهند بود که اوپو فایند X8 و فایند X8 پرو را در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی خریداری کنند. البته شایان ذکر است که مدل استاندارد در رنگ صورتی نیز به فروش خواهد رسید. از دیگر مشخصات فنی احتمالی پرچمدارهای اوپو می‌توان به اندروید ۱۵ برپایه ColorOS 15 اشاره کرد. 

انتظار می‌رود مدل اولترا سری پرچمدار اوپو به نمایشگر 2K، فناوری اتصال ماهواره‌ای و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شود.