خانهاخبار
ردمی K80 پرو طراحی جدیدی خواهد داشت

ردمی K80 پرو طراحی جدیدی خواهد داشت

گزارش شده گوشی پرمیوم جدید برند ردمی با ماژول دوربین‌ دایره‌ای‌شکل همراه خواهد شد. 

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

انتظار داریم دو گوشی پرچمدار شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو به عنوان نخستین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار در ماه اکتبر سال جاری میلادی معرفی شوند. ردمی نیز احتمالاً در ماه نوامبر امسال از دو گوشی ردمی K80 و K80 پرو رونمایی خواهد کرد که به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل سه و ۸ نسل چهار بهره می‌برند.

حالا به تازگی افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، جزئیات فنی یک گوشی را به اشتراک گذاشته که ظاهراً مربوط به مدل پرو سری ردمی K80 می‌شوند. 

مشخصات فنی ردمی K80 پرو

طبق گفته‌های این افشاگر، گوشی جدید برند ردمی از نمایشگر اولد تخت با ناچ حفره و حاشیه‌های نازک برخوردار خواهد شد. گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که نمایشگر این دستگاه از رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی خواهد کرد.

همانطور که اشاره شده، قلب تپنده ردمی K80 پرو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار خواهد بود. برای تصویربرداری، این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ و لنز تله‌فوتو استفاده خواهد کرد. شایعه شده سنسور تله‌فوتو گوشی موردانتظار شیائومی از رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۳ برابری پشتیبانی می‌کند.

ردمی k70 پرو

ردمی K70 پرو

برخلاف نسل قبلی، گوشی ردمی با ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل همراه خواهد شد که در سمت چپ و بالای پنل پشتی قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این گوشی می‌توان فریم فلزی و پنل شیشه‌ای را نام برد. 

متاسفانه در گزارش افشاگر DCS اشاره‌ای به حجم باتری ردمی K80 پرو نشده، ولی شایعات قبلی اذعان داشته‌اند این گوشی از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی شیائومی با شارژ ۱۲۰ واتی همراه شود.