خانهاخبار
سری ریلمی ۱۳ به زودی معرفی خواهد شد

سری ریلمی ۱۳ به زودی معرفی خواهد شد

گوشی‌های جدید ریلمی احتمالاً با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه‌های برند مدیاتک و نمایشگر فول اچ‌دی پلاس همراه می‌شوند.

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

یک هفته پس از آغاز فروش دو گوشی ریلمی ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس، این برند عرضه سری ریلمی ۱۳ را تایید کرده که نسخه استاندارد مدل‌های پرو محسوب می‌شود. محصولات جدید غول فناوری چینی با تمرکز ویژه بر تراشه، حافظه و توان شارژ معرفی خواهند شد. 

ریلمی برای گوشی‌های جدید خود یک صفحه تبلیغاتی نیز قرار داده که به تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ اشاره می‌کند. اخیراً، ریلمی ۱۳ پلاس با تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ در گیک‌بنچ قرار گرفت. در نتیجه، امکان دارد که دیمنسیتی ۷۲۰۰ در اختیار گوشی ریلمی ۱۳ قرار بگیرد. 

تیزر رسمی ریلمی ۱۳

دو تراشه موردنظر مدیاتک برپایه فرآیند ۴ نانومتری ساخته‌ شده‌اند و از پردازنده‌های ۸هسته‌ای بهره می‌برند. مدل ۷۲۰۰ از دو هسته کورتکس A715 با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتزی و شش هسته کورتکس A510 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. از سوی دیگر، نسخه ۷۳۰۰ از چهار هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی استفاده می‌کند. 

پایگاه اطلاعاتی TENAA نشان می‌دهد که ریلمی ۱۳ پلاس به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. 

ریلمی ۱۲ 5g

گواهی مشابه همچنین تایید کرده که ریلمی ۱۳ ضمن بهره‌مندی از دوربین اصلی و سلفی مشابه مدل پلاس، از نمایشگر ۶٫۷۲ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۴۵ واتی بهره خواهد برد. برای مقایسه، شایعه شده که نسخه پلاس از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها: