خانهاخبار
تصاویر شارژر ۴۵ واتی سری پیکسل ۹ فاش شدند

تصاویر شارژر ۴۵ واتی سری پیکسل ۹ فاش شدند

به تازگی شاهد افشای تصاویر مربوط به شارژر مخصوص سری پیکسل ۹ و واکنش کاربران به طراحی آن هستیم.

۱۵ مرداد ۱۴۰۳

سری گوگل پیکسل ۹ تنها چند روز دیگر رونمایی خواهد شد و اطلاعات مربوط به این دستگاه‌ها نیز همچنان در حال فاش شدن است. گوگل برخی جزئیات درباره سری پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو فولد را تأیید کرده است؛ اما مطالب فاش شده عملاً تمامی مشخصات این دستگاه‌ها را فاش کرده‌اند. آخرین افشاگری، نسخه اروپایی شارژر ۴۵ واتی USB-C گوگل را نشان می‌دهد و بسیاری از کاربران به محل قرارگیری پورت در این محصول اعتراض داشته‌اند.

pixel 1.jpg

این آداپتور شارژ با برند گوگل و شماره مدل GW8L7، پیش‌تر هنگام دریافت گواهی NCC رویت شده بود. اکنون نیز افشاگری به نام «Arsene Lupin» در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X، تصاویر رسمی و تبلیغاتی این شارژر را فاش کرده است.

در حالی که شارژر جدید پیکسل‌ها طراحی گرد و نسبتاً جذابی دارد؛ اما چندان کاربردی به نظر نمی‌رسد. پورت USB-C در سطح پایینی دوشاخه قابل مشاهده بوده و به صورت عمود بر دیوار قرار می‌گیرد. اکثر شارژرهای USB-C، پورت را به صورت مستقیم و موازی با دیوار قرار می‌دهند؛ زیرا این موقعیت به کاربر نزدیک‌تر است و از خم شدن بیش از حد و آسیب به کابل جلوگیری می‌کند. طراحی آداپتور جدید گوشی‌های پیکسل، در اکثر مواقع باعث خم شدن کابل شده و استفاده از آن زوایای خاصی توصیه نمی‌شود.

pixel 2.jpg

به ادعای این افشاگر، این آداپتور در جعبه نسل جدید گوشی‌های پیکسل وجود نداشته و کاربران باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنند. جعبه سری پیکسل ۹ شامل گوشی، سوزن سیم‌کارت و یک کابل USB-C به USB-C خواهد بود. با استناد به شایعات، گوگل پیکسل ۹ پرو ایکس ‌ال احتمالا از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.