خانهاخبار
با بازی‌های رایگان ماه آگوست پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

با بازی‌های رایگان ماه آگوست پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه آگوست را منتشر کرده است.

۱۵ مرداد ۱۴۰۳

شرکت سونی اخیرا بازی‌های رایگان ماه آگوست ۲۰۲۴ برای تمامی مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس را اعلام کرده است. از روز ۶ آگوست (۱۶ مرداد)، تمامی اعضای پلی‌استیشن پلاس می‌توانند سه بازی رایگان Lego Star Wars: The Skywalker Saga، Five Nights at Freddy's: Security Breach و Ender Lilies: Quietus of the Knights را به آرشیو خود اضافه کنند. اگر هنوز بازی‌های رایگان ماه جولای پلی‌استیشن پلاس را دریافت نکرده‌اید؛ تا پایان امروز برای افزودن آن‌ها به کلکسیون بازی‌های خود فرصت دارید.

plus 1.jpg

Lego Star Wars: The Skywalker Saga با الهام گرفتن از ۹ فیلم سری محبوب جنگ ستارگان، گنجینه‌ای از محتوا برای علاقه‌مندان به این سری و البته لگو محسوب می‌شود. این بازی یک تجربه معمولی از بازی‌های لگو را ارائه می‌دهد؛ به این صورت که شما در محیط‌ها حرکت می‌کنید، دشمنان را شکست می‌دهید و با ساخت ابزار توسط قطعات، موانع را پشت سر می‌گذارید. این فرمول برای بخش عمده کاربران، به‌ویژه کودکان، همچنان سرگرم‌کننده خواهد بود و تنوع مراحل به اندازه‌ای است که کاوش در کهکشان و باز کردن ده‌ها شخصیت برای بازی را جذاب نگه می‌دارد.

plus 2.jpg

بازی بعدی این لیست، Five Nights at Freddy's: Security Breach است. این آخرین قسمت از سری بازی‌های ترسناک FNAF به حساب آمده و شما را در نقش یک پسر بچه‌ای که شبانه در Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplex گرفتار شده است، قرار می‌دهد. نکته جالب بازی این بوده که بر خلاف سایر عناوین این سری، خود «فردی» شما را طی بازی راهنمایی خواهد کرد.

plus 3.jpg

در نهایت، Ender Lilies: Quietus of the Knights یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی تاریک دو بعدی با طراحی زیبا است. در این داستان جذاب، شما به کشف رازهای یک پادشاهی نابود شده می‌پردازید؛ به سرزمین‌های ویران شده سفر می‌کنید و با باس‌های قدرتمند مواجه می‌شوید. شکست دادن این دشمنان چالش‌برانگیز به شما امکان می‌دهد تا آن‌ها را به عنوان متحدین در مسیر خود جذب کرده و در چالش‌های بعدی از کمک آن‌ها استفاده کنید.

ps 3.jpg

بازی‌های رایگان ماه گذشته، شامل Borderlands 3، NHL 24 و Among Us هستند و تمامی کاربران رده‌های عضویتی متفاوت پلی استیشن پلاس تا پایان روز ۵ آگوست (۱۵ مرداد) امکان دریافت آن‌ها را خواهند داشت.