خانهاخبار
نسخه «ددپول» پوکو F6 به طور رسمی معرفی شد

نسخه «ددپول» پوکو F6 به طور رسمی معرفی شد

همزمان با اکران جهانی فیلم ددپول و ولورین، شیائومی از نسخه ددپول گوشی پوکو F6 رونمایی کرده که از طراحی جالبی بهره می‌برد. 

۶ مرداد ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

شیائومی به تازگی از نسخه خاص گوشی پوکو F6 رونمایی کرده که برپایه کاراکتر «ددپول» طراحی شده است. پوکو F6 ددپول ادیشن (Poco F6 Deadpool Edition) همزمان با اکران جهانی فیلم ددپول و ولورین معرفی شده و تنها در ۳۰۰۰ نسخه به فروش خواهد رسید.

پنل پشتی پوکو F6 ددپول ادیشن از رنگ قرمز بهره می‌برد که در آن تصاویر دو کاراکتر ددپول و ولورین حک شده است. به علاوه، در فلاش LED این گوشی نیز لوگوی ددپول قرار گرفته است.

نسخه ددپول پوکو F6

گوشی جدید شیائومی در یک جعبه خاص عرضه می‌شود که حس‌وحال یک محصول پرمیوم را به کاربر می‌دهد. در جعبه فروش نسخه ددپول پوکو F6 یک شارژ، استیکر ددپول و سوزن سیم‌کارت با طرح ماسک ددپول قرار دارد. 

مشخصات فنی پوکو F6 ددپول ادیشن 

مدل خاص پوکو F6 از مشخصات فنی مشابه نسخه استاندارد بهره می‌برد. در این راستا، پوکو F6 ددپول ادیشن به نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی مجهز است که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین قادر است به روشنایی ۲۴۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

مشخصات فنی کامل نسخه ددپول پوکو F6

با پشتیبان از فناوری دالبی ویژن و محتوای HDR10 پلاس، نمایشگر نسخه ددپول پوکو F6 می‌تواند تجربه بصری باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد. به علاوه، گوریلا گلس ویکتوس وظیفه محافظت از نمایشگر پوکو F6 ددپول ادیشن را برعهده دارد. 

قلب تپنده گوشی جدید شیائومی تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه است که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. برای تصویربرداری، نسخه خاص پوکو F6 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی مجهز است. برای تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۲۰ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. 

تراشه نسخه ددپول پوکو F6

انرژی موردنیاز پوکو F6 ددپول ادیشن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان سنسور اثرانگشت درون نمایشگر، درگاه USB-C و اسپیکرهای استریو با فناوری دالبی اتمس را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو F6 ددپول ادیشن با قیمت ۲۹٬۹۹۹ روپیه (۳۵۸ دلار) روانه بازار خواهد شد.

برچسب‌ها: