خانهاخبار
مدل پلاس ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز است

مدل پلاس ناتینگ فون 2a به تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز است

ناتینگ به تازگی تراشه به‌کاررفته در گوشی ناتینگ فون 2a پلاس را تایید کرده که دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو نام دارد.  

۵ مرداد ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، ناتینگ در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) از گوشی ناتینگ فون 2a پلاس (Nothing Phone 2a Plus) رونمایی خواهد کرد. در ابتدا، مشخص نبود که پسوند «پلاس» به چه ویژگی مهم نسخه جدید ناتینگ فون 2a اشاره دارد. حالا اما اعلام شده گوشی موردانتظار ناتینگ از تراشه جدیدی بهره خواهد برد که بهبودهای قابل‌توجهی را به همراه دارد.  

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ناتینگ تیزری از گوشی ناتینگ فون 2a پلاس را به اشتراک گذاشته که نام تراشه جدید و قدرتمند آن را تایید می‌کند. 

تراشه موجود در ناتینگ فون 2a پلاس

طبق اعلام رسمی، ناتینگ فون 2a پلاس به تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو مجهز خواهد شد که از فرکانس ۳ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. به لطف سرعت بالاتر، گوشی جدید ناتینگ حدود ۱۰ درصد قوی‌تر از ناتینگ فون 2a خواهد بود.

از سوی دیگر، در مقایسه با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو موجود در ناتینگ فون 2a، سرعت پردازنده گرافیکی تراشه جدید ناتینگ فون 2a پلاس ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت. در این رابطه، ناتینگ فون 2a پلاس قادر خواهد بود که تسک‌های گرافیکی و بازی‌ها را با سرعت بیشتری پردازش کند.

ناتینگ فون 2a

ناتینگ ادعا می‌کند که تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو به طور اختصاصی برای ناتینگ فون 2a پلاس طراحی شده است. البته انتظار می‌رود که تراشه دیمنسیتی ۷۳۵۰ در دیگر گوشی‌های بازار نیز به کار رود. 

علاوه بر تراشه جدید، ناتینگ فون 2a پلاس با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی نیز همراه خواهد شد. البته قابلیت Ram Booster می‌تواند با استفاده از حافظه داخلی، رم گوشی را تا ۸ گیگابایت افزایش دهد. 

برچسب‌ها: