خانهاخبار
اوپو فایند X8 اولترا یک گوشی نازک با باتری حجیم خواهد بود

اوپو فایند X8 اولترا یک گوشی نازک با باتری حجیم خواهد بود

یکی از مقام‌های ارشد اوپو تایید کرده که پرچمدار جدید این برند با طراحی نازک و باتری حجیم همراه خواهد شد. 

۵ مرداد ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانیم، اوپو در حال توسعه نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری اوپو فایند X8 است. دو مدل استاندارد و پرو سری فایند X8 احتمالاً در طی سال جاری میلادی معرفی خواهد شد در حالی که نسخه اولترا سال آینده میلادی از راه خواهد رسید.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدیرمحصول سری گوشی‌های فایند برند اوپو، ژو ییبائو، جزئیات جدیدی از اوپو فایند X8 اولترا (Oppo Find X8 Ultra) را به اشتراک گذاشته است. 

پنل پشتی اوپو فایند X7 اولترا

طبق اعلام رسمی مقام ارشد برند اوپو، گوشی فایند X8 اولترا در مقایسه با نسل قبلی خود نازک‌تر خواهد بود. علی‌رغم طراحی باریک، ظاهراً پرچمدار پرمیوم اوپو به باتری حجیمی مجهز خواهد شد که از ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. 

آقای يیبائو همچنین تایید کرده که اوپو فایند X8 اولترا از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68‌ برخوردار خواهد شد که مقاومت بالای آن را تضمین می‌کند. از سوی دیگر، پنل پشتی این گوشی از جنس شیشه خواهد بود که احتمالاً با جلای مات همراه خواهد شد. 

شایان ذکر است که ضخامت اوپو فایند X8 اولترا کمتر از ۹٫۵ میلی‌متر (ضخامت اوپو فایند X7 اولترا) خواهد بود. به علاوه، ظاهراً میزان برآمدگی ماژول دوربین این گوشی کاهش پیدا خواهد کرد.

ماژول دوربین اوپو فایند X7 اولترا

بهره‌مندی اوپو فایند X8 اولترا از باتری حجیم چندان دور از ذهن نیست. در حال حاضر، برند وان پلاس که شرکت همکار اوپو محسوب می‌شود از فناوری باتری جدیدی به نام Glacier ‌Battery رونمایی کرده که سبب می‌شود تا ابعاد باتری کاهش پیدا کند و ظرفیت آن نیز بیشتر شود. در نتیجه، انتظار می‌رود که اوپو نیز از فناوری مشابه برای گوشی‌های پرچمدار خود استفاده کند.

در نهایت باید اشاره کرد اوپو فایند X8 اولترا از دوربین چهارگانه بهره خواهد برد که شامل دو سنسور تله‌فوتو پریسکوپی می‌شود. به علاوه، گزارش شده که پنل جلویی این گوشی میزبان نمایشگر خمیده اولد با رزولوشن تصویر QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. 

برچسب‌ها: