خانهاخبار
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

۴ مرداد ۱۴۰۳

شیائومی اخیراً تایید کرد که در تاریخ ۲۹ ژوئیه (مصادف با ۸ مرداد) از دو تبلت جدید به نام‌های ردمی پد SE 4G و ردمی پد پرو 5G رونمایی خواهد کرد. این دو تبلت که برای بازار هند معرفی خواهند شد در حال حاضر در وبسایت شعبه هند شیائومی لیست شده‌اند. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، لیست مشخصات فنی کامل تبلت ردمی پد SE 4G فاش شده که نشان می‌دهند این دستگاه یک محصول اقتصادی خواهد بود. 

طبق این گزارش، ردمی پد SE 4G از نمایشگر ال‌سی‌دی ۸٫۷ اینچی که از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر ۱۰ بیتی قادر است به روشنایی ۶۰۰ نیتی دست پیدا کند و از فناوری تنظیم نور DC پشتیبانی می‌کند.

نسخه سبز رنگ ردمی پد SE 4G

تبلت موردانتظار ردمی با اندروید ۱۳ مبتنی بر MIUI 14 عرضه خواهد شد که ویژگی منفی آن محسوب می‌شود چرا که اکثر تبلت‌های اقتصادی بازار از اندروید ۱۴ بهره می‌برند. از سوی دیگر، این تبلت ظاهراً تنها از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی خواهد کرد و فاقد سنسور اثرانگشت خواهد بود.

پنل جلویی تبلت ردمی پد SE 4G میزبان دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 خواهد بود. به علاوه، برای تصویربرداری این تبلت از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 استفاده خواهد کرد.

قلب تپنده ردمی پد SE 4G تراشه مدیاتک هلیو G85 خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۶۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۸ واتی دریافت خواهد کرد. در بخش اتصالات، تبلت شیائومی از بلوتوث نسخه ۵٫۳، وای‌فای ۵ گیگاهرتزی، قابلیت دو سیم‌کارت و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون برخوردار خواهد شد.

تبلت ردمی پد SE 4G

شایعه شده تبلت جدید شیائومی با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. البته حافظه تبلت به لطف درگاه کارت حافظه microSD قابل‌افزایش خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی احتمالی ردمی پد SE 4G می‌توان اسپیکرهای دوگانه با فناوری دالبی اتمس، ضخامت ۸٫۸ میلی‌متری و وزن ۳۷۵ گرمی را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که کانفیگ رم ۴ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی ردمی پد SE 4G احتمالاً با قیمت ۱۶۹ یورو برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. رنگ‌بندی دستگاه نیز شامل سه رنگ مشکی، آبی و سبز خواهد بود. 

برچسب‌ها: