خانهاخبار
گوشی‌های جدید HMD در این تاریخ معرفی می‌شوند

گوشی‌های جدید HMD در این تاریخ معرفی می‌شوند

برند HMD به تازگی اعلام کرد که در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۴ مرداد) از گوشی‌های سری Crest رونمایی می‌کند.

۴ مرداد ۱۴۰۳

هفته گذشته، HMD تایید کرد که به زودی از دو گوشی جدید به نام‌های Crest و Crest Max رونمایی خواهد کرد که به طور اختصاصی برای بازار هند عرضه می‌شوند. حالا به تازگی زمان پرده‌برداری از گوشی‌های جدید HMD اعلام شده است. 

برند HMD روز گذشته با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که سری Crest در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۴ مرداد) معرفی خواهد شد. در حال حاضر، اطلاعات رسمی مربوط به این گوشی‌ها مشخص نشده و تنها وبسایت رسمی آن‌ها فعال شده است.

تیزر زمان رونمایی از سری Crest HMD

گوشی‌های Crest و Crest Max به نخستین محصولات HMD بدل خواهند شد که به طور اختصاصی در بازار هند به فروش می‌رسند. در ابتدا، این گوشی‌ها با نام Arrow در حال ساخت بودند ولی به دلایل حقوقی، HMD تصمیم گرفت که نام Crest‌ را جایگزین کند. 

گزارش شده که سری Crest نسخه ری‌برند سری پالس (Pulse) نخواهد بود. در نتیجه، انتظار می‌رود که دو گوشی Crest و Crest Max با مشخصات فنی متفاوتی همراه شوند. 

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ تایید کرده که مدل Crest Max به تراشه Unisoc T760 و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC4 مجهز خواهد شد. همچنین این گوشی با حافظه رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۴ در گیک‌بنچ لیست شده است. به علاوه، گوشی Crest Max از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد.