خانهاخبار
رندرهای موتورولا اج ۵۰ طراحی آن را نشان می‌دهند

رندرهای موتورولا اج ۵۰ طراحی آن را نشان می‌دهند

موتورولا اج ۵۰ احتمالاً به عنوان نازک‌ترین گوشی جهان که از گواهی نظامی بهره می‌برد شناخته خواهد شد. 

۴ مرداد ۱۴۰۳

موتورولا اخیراً تایید کرد به زودی از یک گوشی جدید برای بازار هند رونمایی خواهد کرد که باریک‌ترین گوشی جهان با گواهی نظامی محسوب می‌شود. حالا اما گزارش جدیدی در دسترس قرار گرفته که ادعا می‌کند این محصول موردانتظار موتورولا اج ۵۰ (Motorola Edge 50) نام دارد.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندرهایی از گوشی موتورولا فاش شده که طراحی و رنگ‌بندی آن نشان می‌دهند. در این راستا، انتظار می‌رود موتورولا اج ۵۰ در سه رنگ خاکستری، سبز (بدنه چرمی) و هلویی به فروش برسد.

نسخه هلویی رنگ موتورولا اج ۵۰
نسخه سبزرنگ موتورولا اج ۵۰

گوشی جدید موتورولا در پنل پشتی خود میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که در یک ماژول برآمده قرار گرفته‌ است. از سوی دیگر، نمایشگر این گوشی از لبه‌های خمیده و حاشیه‌های باریک بهره می‌برد. 

مشخصات فنی احتمالی موتورولا اج ۵۰

طبق شایعات منتشرشده، میان‌رده جدید موتورولا به تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ مجهز خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند. به علاوه، موتورولا اج ۵۰ از نمایشگر ۶٫۴ اینچی P-OLED بهره خواهد برد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

نسخه خاکستری رنگ موتورولا اج ۵۰

برای تصویربرداری، گوشی موتورولا احتمالاً از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های موتورولا اج ۵۰ می‌توان توان شارژ ۶۸ واتی را نام برد. 

برچسب‌ها: