خانهاخبار
رندر‌هایی رسمی از آنر X60i فاش شدند

رندر‌هایی رسمی از آنر X60i فاش شدند

یکی از افشاگران به تازگی تصاویر رندر شده‌ای از گوشی آنر X60i را فاش کرده است.

۳ مرداد ۱۴۰۳

طی هفته گذشته، برخی از مشخصات گوشی جدید آنر X60i به همراه تصویر رندر شده‌ای در یک رنگ خاص، از طریق لیستینگ اپراتور چاینا تلکام فاش شدند. در امروز نیز «Digital Chat Station» که یکی از افشاگران معروف چینی به حساب می‌آید؛ تصویری از رندرهای آنر X60i در تمام رنگ‌های آن را به اشتراک گذاشت.

گفته می‌شود که این گوشی اولین عضو سری آنر X60 خواهد بود و احتمالاً به همراه مدل‌های X60 ، X60 پرو و X60 GT عرضه خواهد شد. سری آنر X50 نیز با روند مشابهی روانه بازار شدند و شاهد عرضه نسخه معمولی، نسخه پرو و نسخه GT بودیم.

honor 1.jpg

آنر X60i دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع LCD  با رزولوشن فول اچ دی پلاس است و از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ استفاده می‌کند. این محصول در نسخه‌هایی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. این گوشی دارای سیستم دوربین دوگانه‌ای است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آنر X60i نیز درون یک پانچ هول کپسولی-شکل قابل مشاهده است. 

محصول جدید آنر از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۵ واتی استفاده می‌کند. این گوشی با ضخامت ۷.۲ میلی‌متر و وزن ۱۷۲ گرم ارائه خواهد شد و رابط کاربری MagicOS 8.0 را به همراه دارد. آنر در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد)، به صورت رسمی از این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و بنفش رونمایی خواهد کرد.