خانهاخبار
محصول بعدی موتورولا یک گوشی باریک با گواهی نظامی است!

محصول بعدی موتورولا یک گوشی باریک با گواهی نظامی است!

موتورولا به تازگی خبر از عرضه یک محصول داده که باریک‌ترین گوشی جهان با گواهی نظامی محسوب می‌شود. 

۴ مرداد ۱۴۰۳

موتورولا با به‌اشتراک‌گذاری تیزری رسماً تایید کرد که به زودی از یک گوشی هوشمند جدید برای بازار هند رونمایی می‌کند. طبق اعلام رسمی موتورولا، این محصول موردانتظار باریک‌ترین گوشی جهان به شمار می‌رود که از گواهی نظامی بهره می‌برد. 

گوشی جدید موتورولا ظاهراً در برابر سقوط، لرزش‌های ناگهانی، گرما و سرمای شدید و رطوبت بالا مقاوم است. انتظار داریم که این دستگاه با گواهی MIL-STD-810H همراه شود.

تیزر گوشی جدید موتورولا

در حال حاضر، هنوز نام و یا مشخصات فنی این گوشی فاش نشده ولی احتمال دارد گوشی مدنظر موتورولا همان اج ۵۰ نئو (Motorola Edge 50 Neo) باشد که چندی پیش جزئیات فنی آن فاش شد. موتورولا اج ۵۰ نئو به عنوان نسخه نسل جدید اج ۴۰ نئو روانه بازار خواهد شد. 

گزارش‌ها ادعا کرد‌ه‌اند موتورولا اج ۵۰ نئو به تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ مجهز خواهد بود که با دو کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

مقاومت بالا گوشی جدید موتورولا

پنل جلویی میان‌رده موتورولا احتمالاً میزبان نمایشگر ۶٫۵ اینچی P-OLED خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. برای تصویربرداری، سیستم دوربین این گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

موتورولا اج ۵۰ نئو از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و با باتری ۴۳۱۰ میلی‌آمپرساعتی همراه خواهد شد. ضخامت و وزن این گوشی به ترتیب برابر با ۸٫۱ میلی‌متر و ۱۷۱ گرم گزارش شده است. 

برچسب‌ها: