خانهاخبار
تولید آیفون SE نسل ۴ از مهرماه شروع می‌شود

تولید آیفون SE نسل ۴ از مهرماه شروع می‌شود

مدت زمانی طولانی است که شاهد گزارش‌های زیاد در خصوص آیفون SE نسل بعد هستیم؛ اما با افزایش شایعات و نگاهی به رویه عرضه این محصول از طرف اپل، به نظر می‌رسد که رونمایی از آن خیلی هم دور نباشد.

۳ مرداد ۱۴۰۳

پس از حدود دو سال شایعات متعدد در مورد نسل چهارم آیفون SE، وب سایت The Information امروز گزارش داد که تامین کنندگان اپل در نهایت قصد دارند تولید انبوه این دستگاه را در اکتبر سال جاری (مهر ماه) آغاز کنند.

آيفون SE نسل 4

اگر این بازه زمانی دقیق باشد، به این معنی است که همانطور که انتظار می‌رفت، آیفون SE نسل جدید در ماه سپتامبر (شهریور ماه) در کنار سری آیفون ۱۶ معرفی نخواهد شد. در همین راستا این گزارش حدس می‌زند که این محصول می‌تواند در ژانویه ۲۰۲۵ (دی ماه ۱۴۰۳) عرضه شود.

بد نیست بدانیم که هر سه مدل آیفون SE که تاکنون معرفی شده، در ماه مارس (اسفند ماه) طی این سال‌ها عرضه شده‌اند، بنابراین عرضه در مارس ۲۰۲۵ (اسفند ماه ۱۴۰۳) نیز کاملا ممکن به نظر می‌رسد.

از ویژگی‌های شایعه شده برای نسل چهارم آیفون SE می‌توان به صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی با پنل اولد، فیس آیدی، دکمه اکشن و پورت USB-C اشاره کرد. انتظار می‌رود این دستگاه شبیه به آیفون ۱۴ استاندارد باشد، اگرچه گزارش‌ها گفته‌اند که تنها یک دوربین پشتی دارد و ممکن است در فرآیند تولید، از پنل پشتی آیفون ۱۶ برای آن استفاده شود.

برچسب‌ها: