خانهاخبار
کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۶ دو بهبود مهم آن را نشان می‌دهد

کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۶ دو بهبود مهم آن را نشان می‌دهد

ویدئوی کالبدشکافی گوشی تاشو جدید سامسونگ باتری بزرگ‌تر و سیستم خنک‌کننده محفظه‌ بخار آن را نشان می‌دهد.

۳ مرداد ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، گلکسی زد فلیپ ۶ (Galaxy Z Flip 6) در مقایسه با نسل قبلی خود با بهبودهای قابل‌توجهی همراه شده است. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، باتری حجیم‌تر و سیستم‌خنک‌کننده محفظه بخار از مهم‌ترین پیشرفت‌های تاشو جدید سامسونگ به شمار می‌روند. 

کانال یوتوبی PBKreviews به تازگی ویدئوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۶ را به اشتراک گذاشته که باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم خنک‌کننده جدید آن را نشان می‌دهد. 

گلکسی زد فلیپ ۶

باتری گلکسی زد فلیپ ۶ به دو سلول با ظرفیت ۲۸۷۰ میلی‌آمپرساعت و ۱۱۳۰ میلی‌آمپرساعت تقسیم شده است. برای مقایسه، دو سلول باتری گلکسی زد فلیپ ۵ به ترتیب ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۱۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. 

دو سلول باتری گلکسی زد فلیپ ۶ در تصاویر زیر مشخص است:

باتری گلکسی زدد فلیپ ۶ سلول دو.jpg
باتری گلکسی زد فلیپ ۶ سلول یک.

دیگر ویژگی مهم گوشی تاشو جدید سامسونگ سیستم خنک‌کننده محفظه بخار آن است که وظیفه دفع حرارت حاصل از فعالیت تراشه را برعهده دارد. بررسی‌ها نشان داده که سیستم خنک‌کننده این گوشی از اندازه بزرگی برخوردار است.

سیستم خنک‌کننده گلکسی زد فلیپ ۶

شایان ذکر است که گلکسی زد فلیپ ۶ به نسبت نسل قبلی خود، امتیاز تعمیرپذیری بالاتری را به خود اختصاص داده است. در این رابطه، ظاهراً تعمیر نمایشگر گوشی تاشو جدید سامسونگ ساده‌تر از قبل شده است. از سوی دیگر، گواهی IP48 باعث شده که مقاومت کلی گلکسی زد فلیپ ۶ افزایش پیدا کند. 

برچسب‌ها: