خانهاخبار
نخستین نشانه‌ها از عرضه گلکسی زد فولد ۶ اسلیم ظاهر شدند

نخستین نشانه‌ها از عرضه گلکسی زد فولد ۶ اسلیم ظاهر شدند

به تازگی باتری‌های یک گوشی تاشو موفق به دریافت گواهی BIS کشور هند شده‌اند که احتمالاً به گوشی گلکسی زد فولد ۶ اسلیم تعلق دارند.

۳ مرداد ۱۴۰۳

طی چندماه گذشته، گزارش‌ها و شایعات مختلفی پیرامون گوشی تاشو مرموز سامسونگ منتشر شده که اطلاعات ضدونقیضی از این گوشی را فاش کرده‌اند. برخی از منابع خبری ادعا کرده‌اند که این گوشی گلکسی زد فولد ۶ اولترا نام دارد در حالی که دیگر گزارش‌ها از آن به عنوان گلکسی زد فولد ۶ اسلیم یاد کرده‌اند.

در حالی که سامسونگ هنوز هیچ اشاره‌ای به گلکسی زد فول ۶ اسلیم (یا اولترا) نکرده است، به تازگی مدرکی به دست آمده که عرضه این گوشی را تایید می‌کند. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک باتری دوگانه در ماه می سال جاری میلادی در گواهی BIS کشور هند قرار گرفت و اخیراً نیز موفق به دریافت این گواهی شد. همانطور که می‌دانیم، باتری‌های دوگانه (دو سلولی) به طور معمول در گوشی‌های تاشو قرار می‌گیرند به طوریکه هرکدام از باتری‌ها در یک نیمه از دستگاه تاشو جای‌گذاری می‌شوند.

گواهی باتری گلکسی زد فولد ۶ اسلیم

طبق آنچه وبسایت MySmartPrice کشف کرده است، این دو باتری به ترتیب از شناسه مدل‌های EB-BF959ABE و EB-BF959ABY بهره می‌برند. 

شناسه BF نشان می‌دهد که باتری‌های ثبت‌شده به یک گوشی تاشو فولد و یا فلیپ تعلق دارند. از سوی دیگر، شناسه BF9 به محصولات سری فولد سامسونگ اختصاص دارد. در این رابطه، به نظر می‌رسد دو باتری موجود در گواهی BIS متعلق به گلکسی زد فولد ۶ اسلیم هستند. 

برای مقایسه، بررسی‌ها نشان داده که باتری‌های گلکسی زد فولد ۶ با شناسه BF956 آغاز می‌شوند. هر چه اعداد موجود در یک شناسه مدل بالاتر باشند، محصولی که از آن شناسه مدل بهره می‌برد نیز جدیدتر است. شناسه دو باتری جدید سامسونگ برابر با BF959 است. 

گلکسی زد فولد ۶

دیگر اطلاعات مرتبط با گلکسی زد فولد ۶ اسلیم

در حال حاضر، جزئیات فنی اندکی از گوشی تاشو موردانتظار سامسونگ در دسترس قرار دارد. اخیراً افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe ادعا کرد نسبت تصویر نمایشگر کاور گلکسی زد فولد ۶ اسلیم برابر با ۱۹٫۵:۹ خواهد بود که مشابه گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا است. 

شایعه شده که گلکسی زد فولد ۶ اسلیم از نمایشگر کاور ۶٫۵ اینچی و نمایشگر داخلی ۸ اینچی برخوردار خواهد شد. برای مقایسه، نمایشگر کاور و داخلی گلکسی زد فولد ۶ به ترتیب برابر با ۶٫۳ اینچ و ۷٫۶ اینچ است. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فولد ۶ اسلیم احتمالاً همراه با سری گلکسی تب اس ۱۰ در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان سال ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: