خانهاخبار
مشخصات فنی آنر مجیک V3 فاش شد

مشخصات فنی آنر مجیک V3 فاش شد

پرچمدار تاشو آنر به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود و از گواهی ضدآب IPX8 بهره خواهد برد. 

۱۶ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

روز گذشته، آنر با انتشار چندین تیزر از طراحی و رنگ‌بندی گوشی تاشو موردانتظار خود موسوم به آنر مجیک V3 پرده‌برداری کرد. به علاوه، تصاویری واقعی نیز از این گوشی در دسترس قرار گرفته که جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهند.

حالا به تازگی مشخصات فنی گوشی آنر مجیک V3 فاش شده که خبر از یک محصول پرمیوم با سخت‌افزاری قدرتمند می‌دهند.

آنر مجیک V3

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ضخامت آنر مجیک V3 در حالت بسته‌شده احتمالاً برابر با ۹٫۷ میلی‌متر خواهد بود که حدود ۰٫۲ میلی‌متر کمتر از نسل قبلی است. با توجه به این موضوع، گوشی مجیک V3 به نازک‌ترین گوشی تاشو بازار بدل خواهد شد. از سوی دیگر، وزن پرچمدار تاشو آنر برابر با ۲۲۶ گرم گزارش شده است. 

به لطف گواهی IPX8، گوشی تاشو آنر مجیک V3 در برابر آب مقاوم خواهد بود. به علاوه، قلب تپنده این گوشی احتمالاً تراشه اسنپدراگون ۸ نسل خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را توسط باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۶۶ واتی تامین می‌کند. 

شایعه شده آنر مجیک V3 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳٫۵ برابری بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات فنی احتمالی پرچمدار تاشو آنر می‌توان فریم فلزی، سنسور اثرانگشت کنار بدنه، پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای و شارژ بی‌سیم را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر در تاریخ ۱۲ ژوئیه مصادف با ۲۲ تیر از گوشی مجیک V3 رونمایی خواهد کرد.

برچسب‌ها: