خانهاخبار
طراحی CMF Phone 1 رسماً تایید شد

طراحی CMF Phone 1 رسماً تایید شد

برند CMF by Nothing با انتشار تیزر و ویدئویی از طراحی نخستین گوشی خود پرده برداشت.

۱۴۰۳/۴/۱۳

دو هفته دیگر، برند زیرمجموعه ناتینگ موسوم به CMF by Nothing از نخستین گوشی خود موسوم به CMF Phone 1 رونمایی خواهد کرد. حالا برند CMF با انتشار تصویر و ویدئویی طراحی متفاوت گوشی موردانتظار خود را به نمایش گذاشت. 

برند CMF تصویری را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)‌ به اشتراک گذاشته که طراحی پنل پشتی و قابلیت‌های ماژولار CMF Phone 1 را نشان می‌دهد. 

طراحی رسمی CMF Phone 1

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، گوشی جدید CMF از لبه‌های تخت برای پنل پشتی و دوربین دوگانه بهره خواهد برد. از سوی دیگر، این تصویر نشان می‌دهد که کاربران قادر خواهند بود لوازم جانبی متعددی مانند کیک‌استند، باتری‌پک خارجی و یا گیره را به CMF Phone 1 اضافه کنند. 

به کمک پیچ‌گوشتی اختصاصی، کاربران می‌توانند قاب پشتی CMF Phone 1 را تعویض کنند و دستگاه را به رنگ دلخواه خود دربیاورند. 

در خبری مشابه، برند CMF ویدئویی از گوشی موردانتظار خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده که رنگ‌بندی، لوازم جانبی و نحوه تعویض قاب پشتی دستگاه را نشان می‌دهد. در این راستا، قاب‌های پشتی CMF Phone 1 در چهار رنگ نارنجی، مشکی، سبز روشن و آبی موجود خواهند بود. دو نسخه آبی و نارنجی این گوشی احتمالاً از جنس چرم مصنوعی خواهند بود. 

رنگ سبز CMF Phone 1

براساس گزارش‌های قبلی، CMF Phone 1 به تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰، نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های فنی این گوشی می‌توان درگاه کارت حافظه microSD، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۳۰ واتی را نام برد. 

رنگ آبی CMF Phone 1

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی CMF Phone 1 به همراه هدفون CMF Buds Pro 2 و ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 در تاریخ ۱۸ ژوئیه (۲۸ تیر) معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)