خانهاخبار
گلکسی بادز ۳ پرو در تصاویری واقعی دیده شد

گلکسی بادز ۳ پرو در تصاویری واقعی دیده شد

تصاویری جدید از هدفون پرچمدار سامسونگ فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند.  

۱۴۰۳/۴/۱۳

سامسونگ در طی رویداد آنپکد پیش‌رو خود که در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) برگزار می‌شود از سری گلکسی بادز ۳ (Galaxy Buds 3) رونمایی خواهد کرد. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که هدفون‌های جدید سامسونگ از طراحی مشابه ایرپادز اپل (AirPods) بهره خواهند برد. 

حالا افشاگری برجسته به نام Roland Quandt تصاویری واقعی از گلکسی بادز ۳ پرو (Galaxy Buds 3 Pro) را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهند.

گلکسی بادز ۳ پرو

همانطور که در تصاویر فاش‌شده مشخص است، هدفون پرچمدار سامسونگ به جای طراحی لوبیامانند (Bean) نسل‌های قبلی از بدنه مشابه ساقه بهره می‌برد که نمونه آن را در هدفون‌های اپل دیده‌ایم. البته بدنه گلکسی بادز ۳ پرو در مقایسه با ایرپادز پرو ۲ نسبتاً طویل‌تر است.

یک منبع کره‌ای ادعا کرده که سامسونگ برای جای‌گذاری قطعات بیشتر و یا افزایش حجم باتری، طراحی گلکسی بادز ۳ پرو را تغییر داده است.

شایعه شده که هدفون‌های سامسونگ با برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI همراه خواهند شد. در این راستا، به نظر می‌رسد تغییر طراحی سری گلکسی بادز ۳ به سامسونگ اجازه می‌دهد تا قطعات قوی‌تری را برای اجرای قابلیت‌های هوش مصنوعی در هدفون‌های خود قرار دهد.

هدفون گلکسی بادز ۳ پرو

شایان ذکر است که در بدنه گلکسی بادز ۳ پرو یک نوار مشکی‌رنگ را مشاهده می‌کنیم که احتمالاً به قابلیت جدید آن موسوم به Blade Lights مربوط خواهد بود. ویژگی Blade Lights به احتمال زیاد یک سیستم نورپردازی خواهد بود که به طور اختصاصی در اختیار گلکسی بادز ۳ پرو قرار می‌گیرد.

ماه گذشته، تصویری از گلکسی بادز ۳ فاش شد که طراحی مشابه آن به مدل پرو را نشان می‌داد. البته بدنه گلکسی بادز ۳ به نسبت نسخه پرو اندکی کوتاه‌تر به نظر می‌رسد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)