خانهاخبار
طراحی گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ ۷ توسط یک گواهی تایید شد

طراحی گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ ۷ توسط یک گواهی تایید شد

دو پوشیدنی موردانتظار سامسونگ به تازگی در گواهی 3C لیست شدند و طراحی رسمی آن‌ها به نمایش گذاشته شد. 

۱۴۰۳/۴/۱۳

سامسونگ تا یک هفته دیگر از جدیدترین محصولات خود از جمله گلکسی واچ اولترا (Galaxy Watch Ultra) و گلکسی واچ ۷ (Galaxy Watch 7) رونمایی خواهد کرد. با این وجود، در حال حاضر، تمامی اطلاعات مربوط به طراحی و مشخصات فنی این دو پوشیدنی در دسترس کاربران قرار دارد. 

حالا به تازگی نیز تصاویری واقعی از گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا در یک گواهی قرار گرفته که طراحی رسمی این دو ساعت را نشان می‌دهند.

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ ۷ اخیراً در گواهی 3C کشور چین ثبت شده‌اند. اسناد مربوط به این دو دستگاه جزئیات مختلفی از آن‌ها را تایید می‌کنند.

گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا

گواهی 3C حاوی تصویری از گلکسی واچ اولترا است که نشان می‌دهد ساعت پرمیوم سامسونگ از طراحی مربعی‌شکلی بهره می‌برد که یک نمایشگر دایره‌ای در آن قرار گرفته است. از سوی دیگر، تصویر گلکسی واچ ۷ تایید می‌کند که این پوشیدنی با طراحی مشابه نسل‌های قبلی همراه خواهد شد. 

اسناد رسمی گواهی 3C نشان می‌دهند که گلکسی واچ اولترا از باتری ۵۹۰ میلی‌آمپرساعتی و قابلیت eSIM بهره خواهد برد و با شبکه LTE سازگار خواهد بود. گلکسی واچ ۷ نیز ضمن پشتیبانی از شبکه LTE و قابلیت eSIM به باتری ۴۱۷ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. 

گلکسی واچ ۷.jpg

گلکسی واچ ۷

شایان ذکر است که ظاهراً بین مدل‌های بازار چین و بازار جهانی گلکسی واچ ۷ تفاوت‌هایی خواهد بود. در این رابطه، گزارش شده که دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری مدل بازار جهانی گلکسی واچ ۷ به ترتیب با باتری‌های ۳۰۰ و ۴۲۵ میلی‌آمپرساعتی همراه می‌شوند. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی واچ ۷، گلکسی واچ اولترا و دیگر محصولات سامسونگ در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) و در طی رویداد آنپکد معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)