خانهاخبار
شیائومی 14T پرو تاییدیه NBTC را دریافت کرد؛ احتمال عرضه در مرداد ماه

شیائومی 14T پرو تاییدیه NBTC را دریافت کرد؛ احتمال عرضه در مرداد ماه

تاییدیه NBTC نشان می‌دهد که شیائومی 14T پرو، گوشی هوشمند پرچمدار جدید شیائومی، به زودی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی در اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه رونمایی شود. اطلاعات بیشتر خبر را در جی‌اس‌ام بخوانید. 
 

۱۴۰۳/۴/۱۳
product-image

شیائومی 13T

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

شیائومی 14T پرو: رونمایی قریب‌الوقوع با تاییدیه NBTC

شیائومی 14T پرو: رونمایی قریب‌الوقوع با تاییدیه NBTC

14T پرو، گوشی هوشمند کمپانی شیائومی، تاییدیه NBTC را دریافت کرد و احتمالاً در مرداد عرضه خواهد شد. هفته گذشته، مدل شیائومی 14T با شماره مدل 2407FPN8EG توسط سازمان NBTC تایلند تایید شد. اکنون، همین نهاد تاییدیه برای مدل شیائومی 14T پرو نیز صادر کرده است که نشان می‌دهد سری 14T به‌زودی در تایلند عرضه خواهد شد.

براساس گزارش‌ها، سازمان NBTC مدل شیائومی 14T پرو با شماره مدل 2407FPN8EG را تایید کرده است. در حالی که لیست تاییدیه مشخصات فنی دستگاه را به‌طور کامل نشان نمی‌دهد، اما این تأییدیه به شدت حاکی از قریب‌الوقوع بودن عرضه شیائومی 14T پرو است.

شیائومی 13T در اواخر تیرماه سال گذشته از سازمان NBTC تاییدیه دریافت کرد و پس از آن، شیائومی 13T پرو در اوایل مرداد تایید شد. هر دو دستگاه در نهایت تا اواخر شهریور ماه برای بازار جهانی معرفی شدند.

با توجه به اینکه تاییدیه NBTC برای مدل‌های 14T و 14T پرو تقریباً یک ماه زودتر از نسل قبلی خود صادر شده است، به نظر می‌رسد سری 14T زودتر، احتمالاً در اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه عرضه شود.

 

مشخصات احتمالی شیائومی 14T Pro

مشخصات احتمالی شیائومی 14T Pro

شیائومی 14T پرو، طبق شایعات، نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی ردمی K70 اولترا است که انتظار می‌رود اواخر این ماه در چین عرضه شود. گفته می‌شود 14T پرو به دوربین‌های بهتری نسبت به K70 اولترا مجهز خواهد شد.

لیست منتشر شده در Camera FV-5 برای 14T پرو نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است در بخش پشتی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و در بخش جلو از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی بهره ببرد.

نمایشگر 14T پرو ممکن است از پنل OLED با رزولوشن ۱.۵K و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز استفاده کند. در بخش سخت‌افزاری، انتظار می‌رود این گوشی از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۳۰۰+ و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره ببرد.

مانند نسل قبلی، 14T پرو ممکن است با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 عرضه شود. همچنین، انتظار می‌رود این گوشی از فریمی فلزی و بدنه‌ای با استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 بهره ببرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)