خانهاخبار
پرچمدار تاشو شیائومی در تصویری رندری دیده شد

پرچمدار تاشو شیائومی در تصویری رندری دیده شد

تصویری از شیائومی میکس فولد ۴ منتشر شده که طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد.

۱۴۰۳/۴/۱۳

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در حال توسعه نسل جدید گوشی تاشو پرچمدار خود است که با نام شیائومی میکس فولد ۴ (Xiaomi Mix Fold 4) عرضه خواهد شد. گزارش شده این گوشی به عنوان نازک‌ترین محصول تاشو جهان معرفی می‌شود. 

حالا به تازگی افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس تصویری از شیائومی میکس فولد ۴ را به اشتراک گذاشته که طراحی پنل پشتی و بدنه چرمی آن را نشان می‌دهد. البته احتمال دارد گوشی تاشو شیائومی در یک نسخه با بدنه شیشه‌ای نیز عرضه شود. 

شایان ذکر است که رندر شیائومی میکس فولد ۴ با عنوان «در دست ساخت» منتشر شده و در نتیجه امکان دارد که طراحی نهایی گوشی تاشو غول فناوری چین با آنچه در این تصویر مشاهده می‌کنیم متفاوت باشد. 

شیائومی میکس فولد ۴

براساس رندر فاش‌شده، شیائومی میکس فولد ۴ از دوربین چهارگانه بهره خواهد برد که در مقایسه با نسل قبلی، سنسورهای آن به صورت متفاوتی جای‌گذاری شده‌اند. ماژول دوربین این گوشی فرمی مستطیلی‌شکل دارد و در آن لوگوی برند لایکا حک شده است.

ایوان بلس ادعا کرده که شیائومی میکس فولد ۴ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. ضخامت این گوشی احتمالاً کمتر از ۱۰ میلی‌متر خواهد بود. به علاوه، پرچمدار تاشو شیائومی با گواهی ضدآب IPX8 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی همراه خواهد شد. 

طبق گزارش‌های قبلی، دوربین اصلی شیائومی میکس فولد ۴ از سنسور 1/1.55 اینچی با لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد. از دیگر دوربین‌های این گوشی می‌توان به سنسور تله‌فوتو ۶۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری اشاره کرد. چندی پیش، نسل جدید سری میکس فولد با شارژ ۶۷ واتی در گواهی 3C لیست شد.

شایعه شده میکس فولد ۴ همراه با نخستین گوشی تاشو فلیپ شیائومی موسوم به شیائومی میکس فلیپ (Xiaomi Mix Flip) معرفی خواهد شد. گوشی‌های موردانتظار غول فناوری چین به احتمال زیاد در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی عرضه می‌شوند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)