خانهاخبار
باگ جدید در سری پیکسل ۶ گوگل

باگ جدید در سری پیکسل ۶ گوگل

باگ سری پیکسل ۶ گوگل با گزارش‌های کاربران مورد توجه قرار گرفت. برای اطلاع از جزئیات، این خبر را در جی‌اس‌ام مطالعه کنید. 
 

۱۴۰۳/۴/۱۳
product-image

گوگل پیکسل 6

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

روز گذشته گزارش شد که چندین کاربر سری پیکسل ۶ گوگل با مشکلی اساسی مواجه شده‌اند که منجر به از کار افتادن کامل دستگاه‌های آن‌ها می‌شود.

این مشکل زمانی رخ می‌دهد که کاربران سعی در راه‌اندازی مجدد به تنظیمات کارخانه (factory reset) می‌کنند. به‌جای راه‌اندازی مجدد موفق، دستگاه‌ها ریبوت نمی‌شوند و پیام‌های خطایی در مورد نبود فایل‌های سیستمی نمایش داده می‌شود.

باگ جدید در سری Pixel 6 گوگل

در پاسخ به این مشکل، گوگل صفحه‌ی پشتیبانی خود را با یک راه‌حل موقت به‌روزرسانی کرده است. طبق این بیانیه، این مشکل به نصب به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید مرتبط است.

گوگل به کاربرانی که هنوز راه‌اندازی مجدد به تنظیمات کارخانه را انجام نداده‌اند توصیه می‌کند پس از راه‌اندازی مجدد به دنبال به‌روزرسانی سیستم، دستگاه‌های خود را به مدت ۱۵ دقیقه روشن و بدون استفاده رها کنند.

همچنین، کاربران می‌توانند پیش از نصب آخرین به‌روزرسانی، راه‌اندازی مجدد به تنظیمات کارخانه را انجام دهند.

متاسفانه، این راه‌حل برای کاربرانی که دستگاه‌های‌شان از قبل دچار باگ شده‌اند، کمکی نمی‌کند.

گوگل اعلام کرده است که علت اصلی این مشکل را شناسایی کرده و در حال کار روی راه‌حلی است که در همان صفحه به‌روزرسانی خواهد شد، اما فعلاً کاربران آسیب‌دیده در بلاتکلیفی به سر می‌برند و گوگل هنوز هیچ جدول زمانی برای ارائه‌ی راه‌حل قطعی اعلام نکرده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)