خانهاخبار
تصاویر آنر مجیک V3 و مجیک Vs3 لو رفت

تصاویر آنر مجیک V3 و مجیک Vs3 لو رفت

تصاویر جدیدی از گوشی‌های تاشوی آینده آنر، مجیک V3 و مجیک Vs3، لو رفته است. برای مشاهده تصاویر و جزئیات بیشتر، به این خبر در جی‌اس‌ام مراجعه کنید.
 

۱۴۰۳/۴/۱۳

آنر امروز اعلام کرد که در رویدادی ویژه در چین که در تاریخ ۱۲ جولای برگزار می‌شود، از گوشی‌های هوشمند تاشوی مجیک V3 و مجیک Vs3 رونمایی خواهد کرد.

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، انتظار می‌رود مجیک V3 حتی از مجیک V2 که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد و همچنان باریک‌ترین گوشی تاشوی حال حاضر است، باریک‌تر باشد.

 
گوشی‌های هوشمند تاشوی مجیک V3 و مجیک Vs3

مجیک Vs3 احتمالا نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به V3 خواهد بود. اکنون تصاویری از طراحی هر دو گوشی لو رفته است. متاسفانه تصویر لو رفته از V3 تنها بخش پشتی آن را نشان می‌دهد، اما برای تشخیص شکل منحصربه‌فرد برآمدگی دوربین کافی است.

بدیهی است که آنر حداقل در برخی از مدل‌های V3 از چرم مصنوعی استفاده خواهد کرد، همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنیم. همچنین به احتمال زیاد رنگ‌های دیگری با رنگ‌های متفاوتی در لبه‌ها و برآمدگی دوربین عرضه خواهند شد.

 تصویر لو رفته از مجیک Vs3

از طرف دیگر، تصویر لو رفته از مجیک Vs3 جزئیات بیشتری را به نمایش می‌گذارد. در این تصویر، کل بخش پشتی به همراه صفحه‌نمایش رویی که در سمت راست خمیده است، قابل مشاهده است.

مدل موجود در تصویر نیز دارای پنل پشتی چرم مصنوعی با بافت مشهود است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)