خانهاخبار
نخستین گوشی برند CMF به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

نخستین گوشی برند CMF به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

علی‌رغم برچسب قیمتی اقتصادی، گوشی CMF Phone 1 با مشخصات فنی قابل‌توجهی همراه خواهد شد. 

۱۴۰۳/۴/۱۳

در طی چند وقت گذشته، ناتینگ با انتشار تیزرهایی بخشی از مشخصات فنی نخستین گوشی برند CMF by Nothing موسوم به CMF Phone 1 را در اختیار کاربران گذاشته است. حالا به تازگی این برند جزئیات فنی مربوط به دوربین اصلی گوشی جدید خود را تایید کرده است. 

براساس جدیدترین تیزر رسمی ناتینگ، گوشی CMF Phone 1 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی که از گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد و از یک سنسور متعلق به برند سونی استفاده می‌کند. این دوربین قادر به ارائه زوم ۲ برابری است. به جای لنز فوق‌عریض، گوشی CMF با سنسور پرتره همراه خواهد شد.

دوربین اصلی CMF Phone 1

طبق تیزرهای پیشین، گوشی CMF Phone 1 از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی سوپرامولد بهره خواهد برد که از ناچ حفره بهره می‌برد. این پنل از رزولوش تصویر فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نرخ روشنایی ۲۰۰۰ نیتی و محتوای HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده گوشی جدید ناتینگ تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ خواهد بود که با حافظه رم تا ۸ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. به لطف قابلیت رم مجازی، حافظه رم این گوشی تا ۸ گیگابایت قابل‌افزایش خواهد بود. ناتینگ درگاه کارت حافظه microSD را نیز در CMF Phone 1 به کار خواهد برد.

تراشه و نمایشگر CMF Phone 1

انرژی موردنیاز CMF Phone 1 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که هنوز سرعت شارژ آن مشخص نشده است. از دیگر مشخصات فنی این گوشی موردانتظار می‌توان سنسور اثرانگشت درون نمایشگر را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی CMF Phone 1 همراه با هدفون CMF Buds Pro 2 و ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۸ تیر) معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)