خانهاخبار
زمان رونمایی از پرچمدار تاشو آنر تایید شد

زمان رونمایی از پرچمدار تاشو آنر تایید شد

آنر با برگزاری رویدادی در هفته آینده از محصولات مختلفی از جمله گوشی تاشو مجیک V3 رونمایی خواهد کرد. 

۱۴۰۳/۴/۱۲

آنر به تازگی اعلام کرده که در تاریخ ۱۲ ژوئیه مصادف با ۲۲ تیر رویداد بزرگی را در کشور چین برگزار می‌کند. غول فناوری چین در رویداد پیش‌رو خود از دو گوشی تاشو آنر مجیک V3 و مجیک Vs3، تبلت مجیک‌پد ۲ و لپتاپ مجیک‌بوک ایر ۱۴ رونمایی خواهد کرد. 

چندی پیش، برند آنر تایید کرد که گوشی مجیک V3 از مدل نسل قبلی سبک‌تر و نازک‌تر خواهد بود. برای مقایسه، گوشی مجیک V2 از ضخامت ۹٫۹ میلی‌متری (در حالت بسته‌شده) و وزن ۲۳۱ گرمی بهره می‌برد.

تیزر زمان رونمایی آنر مجیک V3

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند آنر مجیک V3 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و باتری حجیم‌تر همراه خواهد شد. از سوی دیگر، گواهی 3C چین تایید کرده که این گوشی از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شایعه شده که آنر مجیک V3 از شبکه 5.5G و اتصال ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر، جزئیات فنی گوشی آنر مجیک Vs3 در دسترس نیست ولی انتظار می‌رود این گوشی به عنوان نسخه ارزان‌تر مجیک V3 روانه بازار شود. برای یادآوری، گوشی آنر مجیک Vs2 با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک معرفی شد. در این راستا، امکان دارد گوشی مجیک Vs3 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز شود. 

شایان ذکر است که تبلت آنر مجیک‌پد ۲ با یک فناوری مبتنی بر هوش‌ مصنوعی همراه خواهد شد که از خستگی چشم جلوگیری می‌کند. مشخصات فنی لپتاپ مجیک‌بوک ایر ۱۴ هنوز فاش نشده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)