خانهاخبار
راگ فون ۸ پرو قوی‌ترین گوشی بنچمارک آنتوتو است

راگ فون ۸ پرو قوی‌ترین گوشی بنچمارک آنتوتو است

آنتوتو به تازگی لیست ۱۰ گوشی قدرتمند پرچمدار و میان‌رده ماه ژوئن را منتشر کرده که رقابت بین تراشه‌های کوالکام و مدیاتک را نشان می‌دهد. 

۱۴۰۳/۴/۱۲

به رسم همیشگی، بنچمارک آنتوتو به تازگی در روز نخست ماه جدید میلای لیست ۱۰ گوشی قدرتمند ماه قبل را منتشر کرده است. لیست جدید این بنچمارک به ماه ژوئن مربوط شده و رقابت تنگانگ بین تراشه‌های کوالکام و مدیاتک را نشان می‌دهد. 

شایان ذکر است که آنتوتو دو لیست را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یک عدد از آن‌ها به ۱۰ گوشی قدرتمند پرچمدار اختصاص دارد و دیگری حاوی ۱۰ گوشی میان‌رده قوی این بنچمارک است. به علاوه، امتیاز کسب‌شده توسط یک گوشی مجموع امتیازاتی است که این دستگاه در طی یک ماه ثبت کرده است.

لیست ده گوشی پرچمدار بنچمارک آنتوتو

در ماه ژوئن، گوشی گیمینگ ایسوس یعنی راگ فون ۸ پرو (ROG Phone 8 Pro) موفق شده با امتیاز کلی ۲٬۱۳۵٬۷۴۰ و به کمک تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه قدرتمندترین گوشی پرچمدار لیست آنتوتو لقب بگیرد.

پس از پرچمدار ایسوس، دو گوشی اوپو فایند X7 (با امتیاز ۲٬۱۰۳٬۵۵۷) و IQOO Neo9s Pro (امتیاز ۲٬۰۹۷٬۶۲۶) قرار دارند که به ترتیب از تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ و ۹۳۰۰ پلاس بهره می‌برند. 

در جایگاه چهارم لیست گوشی‌های پرچمدار آنتوتو، رد مجیک ۹ پرو پلاس قرار گرفته که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه امتیاز کلی ۲٬۰۸۰٬۲۳۶ را کسب کرده است. از دیگر گوشی‌های مهم این لیست می‌توان به وان پلاس ۱۲‌ (جایگاه نهم)، ویوو X100 اولترا (جایگاه پنجم) و اوپو فایند X7 اولترا (جایگاه دهم) اشاره کرد. 

از ۱۰ گوشی پرچمدار برتر بنچمارک آنتوتو در ماه ژوئن، ۶ عدد به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل مجهز هستند در حالی که سایر گوشی‌ها تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ را به همراه دارند. 

ده گوشی میان‌رده قدرتمند آنتوتو

در لیست گوشی‌های میان‌رده قدرتمند آنتوتو، وان پلاس Ace 3V با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه امتیاز کلی ۱٬۴۳۴٬۳۲۸ را به خود اختصاص داده و در جایگاه اول قرار گرفته است. در رده‌های دوم و سوم گوشی‌های ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE و ردمی K70E‌ جای گرفته‌اند. 

ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE و ردمی نوت ۱۲ توربو به ترتیب رده‌های چهارم و پنجم دیده می‌شوند که از تراشه اسنپدرگون ۷ پلاس نسل سه بهره می‌برند. از جایگاه ششم تا دهم، تمامی گوشی‌های ثبت‌شده به تراشه‌های دیمنسیتی ۸۲۰۰ و دیمنسیتی ۸۱۰۰ مکس مجهز هستند. 

در بین گوشی‌های میان‌رده حاضر در لیست آنتوتو، ۶ گوشی با تراشه‌های مدیاتک ثبت شده‌اند در حالی که چهار گوشی دیگر با تراشه‌های کوالکام حاضر شده‌اند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)