خانهاخبار
پشتیبانی از هوش مصنوعی جمنای به گوگل مسجز اضافه می‌شود

پشتیبانی از هوش مصنوعی جمنای به گوگل مسجز اضافه می‌شود

آپدیت جدید اپلیکیشن گوگل مسجز، پشتیبانی از هوش مصنوعی جمنای را به آن اضافه می‌کند.

۱۴۰۳/۴/۱۰

شرکت گوگل در حال انتشار آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن گوگل مسجز است که پشتیبانی از هوش مصنوعی جمنای را به آن اضافه می‌کند. این ویژگی پیش‌تر به اپلیکیشن جیمیل اضافه شده بود و به نظر رسیده که گوگل قصد پشتیبانی یکپارچه از جمنای در اکثر اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را دارد. با این حال، این آپدیت به صورت مقطعی منتشر شده و احتمالا باید چند روز برای دریافت آن صبر کنید.

messages 1.jpg

با اضافه شدن جمنای به گوگل مسجز، دسترسی به این سرویس هوش مصنوعی آسان‌تر شده است و کاربران می‌توانند در حین چت کردن و بدون نیاز به بستن برنامه، سؤالات خود را از آن پرسیده و از این هوش مصنوعی کمک بگیرند. یک دکمه شناور جدید به بالای دکمه "شروع چت" در گوشه پایین سمت راست اضافه خواهد شد که امکان دسترسی سریع و آسان به جمنای را فراهم می‌کند.

messages 2.jpg

برای حفظ امنیت کاربران، جمنای توانایی خواندن محتوای چت‌ها را ندارد؛ اما مکالمات با جمنای رمزگذاری نشده‌اند و به همین دلیل، بهتر است تا از به اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی خود با این هوش مصنوعی خودداری کنید. تاریخچه چت شما با جمنای به طور پیش‌فرض تا ۱۸ ماه ذخیره می‌شود؛ اما می‌توانید آن را به ۳۶ ماه افزایش یا به ۳ ماه کاهش دهید. جمنای همچنین مکان کاربر را ردیابی نمی‌کند و تنها بر اساس IP، از مکان نسبی آنها برای تولید اطلاعات مرتبط مطلع است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)