خانهاخبار
محافظ صفحه سری آیفون ۱۶ اندازه متفاوت نمایشگر آنها را نشان می‌دهد

محافظ صفحه سری آیفون ۱۶ اندازه متفاوت نمایشگر آنها را نشان می‌دهد

افشاگر معروف محصولات اپل، امروز تصویری را منتشر کرده که در آن محافظ صفحه آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس دیده می‌شود؛ تصویری که به وضوح نشان می‌دهد نمایشگر سری پرو بزرگتر از سری استاندارد آیفون ۱۶ است.

۱۴۰۳/۴/۱۰

ما مدتی است که می‌دانیم اپل قصد دارد اندازه صفحه نمایش سری آیفون ۱۶ پرو را افزایش دهد. البته آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به ترتیب به نسخه ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی خود ادامه خواهند داد؛ اما انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو دارای صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی در مقایسه با اندازه ۶٫۱ اینچی فعلی و اندازه آیفون ۱۶ پرو مکس ۶٫۹ در مقابل ۶٫۷ اینچی کنونی باشد که در واقع به معنی افزایش اندازه ۰٫۲ اینچی است.

iPhone 16 series screen protector.JPG

البته اپل هنوز به طور رسمی این اطلاعات را فاش نکرده است. اما به احتمال زیاد تا اوایل سپتامبر (اواسط شهریور ماه) که رویداد سالانه آیفون خود را برگزار می‌کند، این موضوع مشخص خواهد شد. با توجه به اینکه افشاکننده بسیار دقیق یعنی راس یانگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSSC) به ما گفته بود که در ماه می سال ۲۰۲۳ (اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) باید منتظر نمایشگر ۶٫۹ اینچی برای آیفون ۱۶ پرو مکس باشیم، به نظر می‌رسد این شایعه بسیار نزدیک به واقعیت است.

نقشه راه قبلی که یانگ ترسیم کرده بود، نشان می‌داد که آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ پلاس  صفحه نمایش مشابهی را با سری آیفون ۱۶، یعنی به ترتیب به ۶٫۳ و ۶٫۹ اینچ خواهند داشت، اگرچه این قبل از افشای گزارشات مربوط به مدل جدید آیفون «Slim» بود که قیمتی بالاتر از آیفون ۱۷ پرو مکس خواهد داشت و گویا قرار است جانشین آیفون ۱۷ پلاس شود.

بیایید کمی به عقب برگردیم.  افشاگر معروف دیگری که نام کاربری ماجین بو در شبکه اجتمای اکس، امروز توییتی منتشر کرد که در آن چهار محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای برای سری آینده آیفون ۱۶ دیده می‌شود. بر اساس این توییت، صفحه ‌نمایش‌های امسال به طور دقیق همان وزنی را خواهند داشت که انتظار می‌رود با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی برای آیفون ۱۶، صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی برای آیفون ۱۶ پلاس، صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی برای آیفون ۱۶ پرو و ​​صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی صفحه نمایش اینچی آیفون ۱۶ پرو مکس برای این دستگاه‌ها ایجاد شود.

در حالی که دارندگان آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس می‌توانند خودشان تصمیم بگیرند که آیا کار اشتباهی انجام داده‌اند یا خیر و منتظر نمایشگرهای بزرگ‌تری نباشند که امسال عرضه می‌شوند، اما دارندگان آیفون ۱۵ و ۱۵ پاس بیشتر ضرر می‌کنند، زیرا موضوع برای آنها اندازه نمایشگر نیست، بلکه از ویژگی‌های هوش اپل محروم می‌مانند. این به دلیل آن است که ۲ گیگابایت حافظه رم کمتر دارند و هوش اپل حداقل به ۸ گیگابایت رم نیاز دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)