خانهاخبار
شیائومی ۱۵ پرو از قابلیت دیافراگم متغیر بهره نخواهد برد

شیائومی ۱۵ پرو از قابلیت دیافراگم متغیر بهره نخواهد برد

گزارشی جدید ادعا می‌کند که دوربین اصلی پرچمدار موردانتظار شیائومی از گشودگی دیافراگم متغیر برخوردار نخواهد شد.

۱۴۰۳/۴/۹

کوالکام در ماه اکتبر سال جاری میلادی از نسل جدید تراشه پرچمدار خود موسوم به اسنپدراگون ۸ نسل چهار رونمایی خواهد کرد. دو پرچمدار موردانتظار شیائومی یعنی شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو به نخستین گوشی‌های بازار بدل خواهند شد که با تراشه کوالکام روانه بازار می‌شوند. 

حالا به تازگی افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station جزئیات فنی مربوط به سیستم دوربین و نمایشگر شیائومی ۱۵ پرو را به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته‌های این افشاگر، پرچمدار شیائومی از دوربین اصلی با دیافراگم ثابت و عریض بهره خواهد برد. در این راستا، شیائومی ۱۵ پرو برخلاف نسل قبلی از قابلیت دیافراگم متغیر برخوردار نخواهد شد. به علاوه، گزارش شده دوربین اصلی این گوشی از سنسور بزرگی برخوردار می‌شود و از رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی  ۱۴ پرو

دوربین اصلی شیائومی ۱۵ پرو با سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد که از بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری بهره می‌برد. از سوی دیگر، پرچمدار شیائومی در مقایسه با شیائومی ۱۴ پرو اندکی نازک‌تر خواهد بود. 

در ادامه گزارش خود، افشاگر DCS ادعا کرده که نمایشگر شیائومی ۱۵ پرو از رزولوشن تصویر 2K و لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات فنی احتمالی این گوشی می‌توان به باتری حجیم و سنسور اثرانگشت زیرنمایشگر اولتراسونیک اشاره کرد.

 گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که لنز فوق‌عریض شیائومی ۱۵ پرو از رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند و دوربین اصلی آن از سنسور ۱ اینچی OmniVision OV50K استفاده خواهد کرد. به علاوه، شایعه شده دوربین پریسکوپی این گوشی به سنسور IMX882 سونی مجهز خواهد شد.

با توجه به این که شیائومی ۱۴ پرو برای بازارهای جهانی عرضه نشده است، احتمال دارد شیائومی ۱۵ پرو نیز تنها به بازار چین محدود شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)