خانهاخبار
تراشه به‌ کار رفته در CMF Phone 1 تایید شد

تراشه به‌ کار رفته در CMF Phone 1 تایید شد

ناتینگ گوشی اقتصادی خود را با تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ و حافظه رم ۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد کرد.

۱۴۰۳/۴/۹

برند CMF by Nothing در تاریخ ۸ ژوئیه مصادف با ۱۸ تیر از نخستین گوشی خود موسوم به CMF Phone 1 رونمایی خواهد کرد. این گوشی که محصول اقتصادی برند ناتینگ به شمار می‌رود از پنل پشتی قابل‌تعویض بهره خواهد برد.

حالا به تازگی برند CMF by Nothing جزئيات مربوط به تراشه و حافظه رم CMF Phone 1 را تایید کرده است. در خبری مشابه، یک یوتیوبر نیز برچسب قیمتی این گوشی را فاش کرده است. 

تراشه و رم CMF Phone 1

برند CMF تایید کرده که CMF Phone 1 به تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ و حافظه رم ۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. این تراشه که ماه پیش معرفی شد از چهار هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A55‌ با فرکانس ۲ گیگاهرتز برخوردار است. 

با امتیاز کلی ۶۷۳٬۰۰۰ در بنچمارک آنتوتو، دیمنسیتی ۷۳۰۰ موفق به شکست تراشه‌هایی مانند اسنپدراگون 782G، اسنپدراگون ۶ نسل یک و دیمنسیتی ۷۰۵۰ شده است. 

همراه با حافظه رم ۸ گیگابایتی، CMF Phone 1 از حافظه رم ۸ گیگابایتی مجازی نیز برخوردار خواهد شد. البته انتظار داریم که این گوشی در کانفیگ رم ۶ گیگابایتی نیز در دسترس قرار بگیرد. به علاوه، یک یوتیوبر اعلام کرده CMF Phone 1 کمتر از ۲۰٬۰۰۰ روپیه (۲۴۰ دلار) قیمت خواهد داشت.

گوشی CMF phone 1

شایان ذکر است که گوشی جدید CMF به نمایشگر سوپر امولد ۶٫۶۷ اینچی مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر در ناچ حفره خود دوربین سلفی را جای می‌دهد و قادر است به روشنایی ۲۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. پشتیبانی از محتوای HDR10 پلاس نیز از دیگر ویژگی‌های نمایشگر CMF Phone 1 به شمار می‌رود.

در نهایت باید اشاره کرد که CMF Phone 1 در دو رنگ مشکی و نارنجی به فروش خواهد رسید. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۳ واتی استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)