خانهاخبار
شیائومی 14T پرو با قرارگیری در یک گواهی به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

شیائومی 14T پرو با قرارگیری در یک گواهی به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

گوشی شیائومی 14T پرو احتمالاً به عنوان نسخه بازارهای جهانی ردمی K70 اولترا معرفی خواهد شد. 

۱۴۰۳/۴/۸

در طی چند ماه گذشته، گزارش‌های زیادی پیرامون گوشی موردانتظار برند شیائومی موسوم به شیائومی 14T‌ پرو منتشر شده است. حالا اما به نظر می‌رسد تا معرفی رسمی این گوشی زمان زیادی باقی نمانده چرا که شیائومی 14T‌ پرو به تازگی در گواهی NBTC کشور تایلند لیست شده است. 

شیائومی 14T پرو با شناسه مدل 2407FPN8EG در گواهی NBTC ثبت شده است. متاسفانه در این گواهی هیچ‌کدام از مشخصات فنی گوشی شیائومی قرار نگرفته است.  

گواهی NBTC شیائومی 14t پرو

از سوی دیگر، شیائومی 14T پرو به تازگی با شناسه مدل مشابه در پایگاه اطلاعاتی Camera F5-V لیست شده و جزئیات فنی مربوط به دوربین اصلی و سلفی آن فاش شده است. 

در گواهی Camera F5-V، دوربین اصلی شیائومی 14T پرو با رزولوشن ۱۲٫۶ مگاپیکسلی ثبت شده که احتمالا رزولوشن اصلی آن نخواهد بود و مربوط به فناوری ترکیب پیکسلی است. در این رابطه، امکان دارد پرچمدار شیائومی با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه شود. دوربین سلفی نیز با رزولوشن ۸٫۱ مگاپیکسلی در گواهی مذکور لیست شده است. 

شیائومی 13T‌ پرو

شیائومی 13T پرو

شایعات ادعا کرده‌اند که شیائومی 14T‌پرو به عنوان نسخه بازار جهانی گوشی ردمی K70 اولترا معرفی خواهد شد. گزارش شده که گوشی جدید برند ردمی از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی با رزولوشن تصویر 1.5K، تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۲۰ واتی برخوردار خواهد شد.

طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی 14T پرو احتمالاً از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دیگر دوربین‌های این گوشی شامل لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهند بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)