خانهاخبار
تیزر جدید آنر مجیک V3 ضخامت بسیار کم آن را نشان می‌دهد

تیزر جدید آنر مجیک V3 ضخامت بسیار کم آن را نشان می‌دهد

گوشی تاشو جدید آنر که احتمالاً در ماه ژوئیه معرفی می‌شود از ضخامت کمتری در مقایسه با نسل قبلی بهره خواهد برد. 

۱۴۰۳/۴/۷

پرچمدار تاشو فعلی آنر یعنی آنر مجیک V2 در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی معرفی شد و از آن زمان تا به امروز، لقب نازک‌ترین گوشی تاشو دنیا را به خود اختصاص داده است. این گوشی در حالت بازشده ضخامتی برابر با ۹٫۹ میلی‌متر دارد.

در حالی که به نظر می‌رسید گوشی مجیک V2 در زمینه ضخامت بی‌رقیب خواهد بود، آنر به تازگی تایید کرده که نسل جدید این گوشی از ضخامت کمتری بهره خواهد برد. 

تیزر آنر مجیک V3

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، آنر در شبکه اجتماعی چینی Weibo تیزری را به اشتراک گذاشته که گوشی آنر مجیک V3 را در حالت باز‌شده نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر مشخص است، پرچمدار تاشو آنر از بدنه بسیار نازکی بهره خواهد برد.  

یک افشاگر در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که ضخامت آنر مجیک V3 کمتر از ۹ میلی‌متر نخواهد بود ولی همچنان از نسل قبلی خود نازک‌تر خواهد بود. با توجه به این موضوع، انتظار داریم که ضخامت بدنه این گوشی بین ۹ تا ۹٫۸ میلی‌متر باشد. 

در ادامه گزارش خود، این افشاگر اذعان داشته که گوشی مجیک V3 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهد برد. به علاوه، این گوشی ظاهراً از شبکه 5.5G و اتصال ماهواره‌ای برای بازار چین پشتیبانی خواهد کرد. 

آنر مجیک V2

شایعه شده وزن آنر مجیک V3 بین ۲۲۰ تا ۲۲۹ گرم خواهد بود و باتری آن نیز از ظرفیت بین ۵۰۰۰ تا ۵۹۹۰ میلی‌آمپرساعت بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات فنی احتمالی آنر مجیک V3 می‌توان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۶۶ واتی و درگاه USB-C فوق‌نازک را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی آنر مجیک V3 احتمالاً در ماه ژوئیه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)