خانهاخبار
لیست مشخصات فنی کامل CMF Phone 1 لو رفت

لیست مشخصات فنی کامل CMF Phone 1 لو رفت

دیمنسیتی ۷۳۰۰، نمایشگر امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از ویژگی‌های گوشی ارزان‌قیمت ناتینگ خواهند بود. 

۱۴۰۳/۴/۷

برند CMF by Nothing اخیراً خبر از عرضه سه محصول جدید شامل یک گوشی،  ساعت هوشمند و هدفون داد و بخشی از طراحی آن‌ها را نیز به نمایش گذاشت. حالا در حالی که هنوز ناتنیگ مشخصات فنی گوشی جدید خود را تایید نکرده است، به تازگی لیست مشخصات فنی و قیمت این دستگاه فاش شده است.

افشاگری به نام Yogesh Brar جزئیات فنی CMF Phone 1 که نخستین گوشی برند CMF by Nothing‌ به شمار می‌رود را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است.

مشخصات فنی Cmf phone 1

طبق گفته‌های این افشاگر، CMF Phone 1 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد که در خود سنسور اثرانگشت را نیز جای می‌دهد. 

قلب تپنده گوشی ارزان‌قیمت ناتینگ تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ خواهد بود که با دو مدل حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، کاربران قادر خواهند بود که حافظه دستگاه را تا ۲ ترابایت افزایش دهند.

پنل پشتی CMF Phone 1 احتمالا میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک سنسور تشخیص عمق خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، این گوشی از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. 

گوشی جدید ناتینگ با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۳ واتی مجهز خواهد بود. 

تیزر CMF phone 1

افشاگر  Yogesh Brar ادعا کرده که برند CMF by Nothing گوشی جدید خود را در دو نسخه با قیمت‌های ۱۵٬۹۹۹ روپیه (۱۹۱ دلار) و ۱۷٬۹۹۹ روپیه (۲۱۵ دلار) عرضه می‌کند. البته در این قیمت‌ها تخفیف نیز لحاظ شده و احتمال دارد قیمت نهایی دو نسخه CMF Phone 1 اندکی بیشتر باشد.

شایان ذکر است که CMF Phone 1 از نظر مشخصات فنی شباهت‌های زیادی با گوشی ناتینگ فون 2a دارد. البته گوشی جدید CMF از نورپردازی Glyph برخوردار نخواهد شد و از چندین قابلیت پرمیوم نیز بی‌بهره خواهد بود ولی قیمت اقتصادی این گوشی ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی CMF Phone 1 به همراه ساعت Watch Pro 2 و Buds Pro 2 در تاریخ ۸ ژوئیه مصادف با ۱۸ تیر معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)