خانهاخبار
نخستین گوشی برند CMF از پنل پشتی قابل‌تعویض بهره می‌برد

نخستین گوشی برند CMF از پنل پشتی قابل‌تعویض بهره می‌برد

تیزرهای CMF Phone 1 نشان می‌دهند که این گوشی به لطف یک مکانیسم جدید از پنل پشتی قابل‌تعویض برخوردار خواهد شد. 

۱۴۰۳/۴/۷

همانطور که می‌دانیم، برند CMF by Nothing در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۸ تیر) از نخستین گوشی خود موسوم به CMF Phone 1 رونمایی خواهد کرد. حالا این برند به تازگی تیزرهای جدیدی از گوشی موردانتظار خود را به اشتراک گذاشته که قابلیت جذاب آن را نشان می‌دهد. 

براساس تیزرهای رسمی، گوشی CMF Phone 1 از یک مکانیسم جدید به نام Nothing Lock بهره خواهد برد که در پنل پشتی دستگاه قرار می‌گیرد. 

پیچ گوشی Cmf phone 1

گوشی CMF Phone 1 در قاب پشتی خود میزبان یک پیچ است که ظاهراً قابلیت جدا‌شدن دارد. ناتینگ به همراه گوشی موردانتظار CMF یک ابزار خارج‌کردن محفظه سیم‌کارت نیز عرضه می‌کند که نقش پیچ‌گوشتی را برای باز کردن پیچ این گوشی ایفا می‌کند. 

پیچ گوشتی گوشی Cmf phone 1

یک تیزر CMF Phone 1 تایید می‌کند که پنل پشتی این گوشی قابل‌تعویض خواهد بود که به کاربر در شخصی‌سازی دستگاه خود کمک شایانی می‌کند. گزارش شده که کاربران قادر خواهند بود که به کمک پرینتر سه‌بعدی قاب‌های پشتی اختصاصی برای گوشی CMF Phone 1 تولید کنند. 

مکانیسم اختصاصی گوشی CMF phone 1

در حال حاضر، هنوز مشخصات فنی رسمی CMF Phone 1 اعلام نشده ولی گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که این گوشی از نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد شد. 

تیزر ساعت watch pro 2

در خبری مشابه، ناتینگ اخیراً نخستین تیزر ساعت هوشمند Watch Pro 2 را در دسترس کاربران قرار داده که طراحی دایره‌ای‌شکل و حلقه چرخان آن را نشان می‌دهد. ساعت Watch Pro 2 به همراه گوشی CMF Phone 1 و هدفون Buds Pro 2 در تاریخ ۱۸ تیر معرفی می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)