خانهاخبار
گوشی اقتصادی جدید سامسونگ در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ در گیک‌بنچ لیست شد

بنچمارک گیک‌بنچ تایید کرده که گوشی گلکسی A06 سامسونگ با تراشه هلیو G85 و حافظه رم ۶ گیگابایتی همراه خواهد شد.

۱۴۰۳/۴/۷

چندی پیش، گزارشی منتشر شد مبنی براینکه سامسونگ در حال توسعه دو گوشی مقرون‌به‌صرفه است. یکی از این گوشی که گلکسی A06 نام دارد اخیرا در پایگاه اطلاعاتی IMEI ثبت شد و حالا به تازگی این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ و گواهی Wi-Fi Alliance قرار گرفته است. 

گلکسی A06 با شناسه مدل SM-A065F در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ لیست شده است. این بنچمارک نشان می‌دهد تراشه موجود در گوشی اقتصادی سامسونگ از ۸ هسته با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی بهره می‌برد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد گلکسی A06 به تراشه مدیاتک هلیو G85 مجهز خواهد شد. 

لیست گیک‌بنچ گلکسی A06

سال گذشته، گوشی گلکسی A05 نیز با تراشه هلیو G85 روانه بازار شد. در این رابطه، گلکسی A06 ظاهراً در بخش تراشه بهبودی نخواهد داشت. 

محصول جدید سامسونگ با حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید ۱۴ در بنچمارک لیست شده است. البته انتظار می‌رود گلکسی A06 در کانفیگ‌های حافظه رم بیشتری به فروش برسد. برای مقایسه، گلکسی A05 در دو مدل حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه شده است. 

سامسونگ گلکسی A05

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، گلکسی A06 به ترتیب امتیازهای ۱۶۶۴ و ۵۳۲۶ را به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر، گواهی وای‌فای تایید کرده که این گوشی از وای‌فای ۵ دوباند پشتیبانی خواهد کرد. 

شایان ذکر است که گلکسی A06 قرار است به عنوان نسخه نسل جدید گلکسی A05 روانه بازار شود. از مشخصات فنی مدل A05 می‌توان به نمایشگر ۶٫۷ اینچی ال‌سی‌دی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۲۵ واتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)