خانهاخبار
اولین تصاویر از اپل واچ X را ببینید

اولین تصاویر از اپل واچ X را ببینید

در حالی که شایعه و گزارش زیادی در مورد اپل واچ امسال که می‌تواند اپل واچ سری ۱۰ یا اپل واچ X نام‌گذاری شود، وجود نداشت، امروز وب‌سایت معروف 91mobiles تصاویر CAD این محصول را منتشر کرده است که ایده خوبی از ظاهر آن به ما می‌دهد.

۱۴۰۳/۴/۷

شایعه شده است که اپل در حال برنامه‌ریزی برای متحول کردن اپل واچ برای دهمین سالگرد این دستگاه است. در همین خصوص 91mobile امروز  ادعا کرده که رندرهای CAD اپل واچ سری ۱۰ یا اپل واچ X را از منابع داخل صنعت به دست آورده است.

اپل واچ سری ۱۰ یا اپل واچ X

این سایت ادعا می‌کند که رندرها از مدل بزرگتر با نمایشگر ۲ اینچی هستند. اپل واچ سری ۹ فعلی دارای صفحه نمایش ۱٫۷ اینچی است، در حالی که اپل واچ اولترا دارای اندازه صفحه نمایش ۱٫۹۳ اینچی است، بنابراین این بزرگترین صفحه نمایش در یک اپل واچ تاکنون خواهد بود.

گفته می‌شود که ابعاد آن به طور تقریبی، ۴۶ در ۳۹٫۷ در ۱۱٫۶ میلی‌متر است که به طور کلی بزرگ‌تر از سری ۹ اما کوچک‌تر از مدل اولترا است. به جز این موارد ذکر شده، رندرها طرحی تقریبا مشابه سری ۹ با دکمه دیجیتال تاجی شکل و دکمه کناری و نمایشگر مربعی را نشان می‌دهند.

مارک گورمن از بلومبرگ پیش‌تر گفته بود که یک اپل واچ X که به طور قابل توجهی بازنگری شده است، در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ به مناسبت دهمین سالگرد این دستگاه عرضه خواهد شد. اپل واچ اصلی در سپتامبر ۲۰۱۴ (شهریور ماه ۱۳۹۳) معرفی شد و در آوریل ۲۰۱۵ (فروردین ماه ۱۳۹۴) عرضه شد.

این افشاگر گفته که اپل واچ سری ۱۰ به قاب نازک‌تری مجهز خواهد شد. او همچنین اظهار کرده که به طور بالقوه این محصول دارای یک سیستم اتصال بند مغناطیسی خواهد بود، اگرچه هیچ مدرکی از آن در رندرهای امروز وجود ندارد.

از طرف دیگر مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل نیز اخیرا ادعا کرده که اپل واچ سری ۱۰ نازک‌تر خواهد بود و اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دارد. کو گفته که گزینه‌های اندازه صفحه نمایش در نسل بعدی اپل واچ از ۴۱ میلی‌متر به ۴۵ میلی‌متر و از ۴۵ میلی‌متر به ۴۹ میلی‌متر افزایش می‌یابد، در حالی که در طراحی نازک‌تری قرار می‌گیرند. برای مرجع باید گفت که اپل واچ اولترا دارای قاب ۴۹ میلی‌متری است.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا رندرهای CAD امروز دقیق هستند یا خیر، اما در هر صورت اپل به طور معمول مدل‌های جدید اپل واچ را در ماه سپتامبر (شهریور ماه) در کنار آخرین سری آیفون‌های خود عرضه می‌کند. گفته می‌شود که اپل در حال برنامه‌ریزی برای قابلیت مانیتورینگ فشار خون در سال جاری برای اپل واچ است، در حالی که گفته می‌شود تشخیص آپنه خواب نیز به مدل اپل واچ ۲۰۲۴ اضافه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)