خانهاخبار
ریلمی C61 معرفی شد؛ محصولی اقتصادی با گواهی IP54

ریلمی C61 معرفی شد؛ محصولی اقتصادی با گواهی IP54

گوشی اقتصادی جدید ریلمی به شیشه تقویت‌شده مجهز شده و از فریم فلزی بهره می‌برد.

۱۴۰۳/۴/۷

ریلمی به تازگی از گوشی اقتصادی جدیدی به نام ریلمی C61 رونمایی کرده که از فریم فلزی برخوردار است. این گوشی جزو نخستین مدل‌ها از محصولات سری C ریلمی است که با گواهی ضدآب و گردوغبار IP54 روانه بازار می‌شود.

مقاومت در برابر آب ریلمی C61

قلب تپنده ریلمی C61 تراشه Unisoc T612 است که با دو مدل حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. نمایشگر گوشی نیز ال‌سی‌دی است و از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند.

برای تصویربرداری، ریلمی C61 از یک دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق بهره می‌برد که به صورت عمودی در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. انرژی موردنیاز ریلمی C61 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. ریلمی ادعا کرده که پس از ۱۶۰۰ بار شارژ، حدود ۸۰ درصد از ظرفیت باتری این گوشی حفظ خواهد شد.

مقاومت بدنه ریلمی C61

ریلمی C61 ظاهراً از مقاومت بالایی در برابر صدمات و ضربات برخوردار است. در این رابطه، این گوشی به شیشه تقویت‌شده مجهز شده که استحکام خوبی دارد. علی‌رغم قیمت اقتصادی، گوشی جدید ریلمی بهبودهای مهمی در زمینه مقاومت بدنه داشته است.

شایان ذکر است که ریلمی C61 در دو رنگ سبز و مشکی به فروش می‌رسد. به علاوه، عرضه رسمی این گوشی از تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر)‌ آغاز می‌شود. 

مدل مشکی رنگ ریلمی C61

در نهایت باید اشاره کرد که برای کانفیگ پایه رم ۴ / حافظه ۶۴ گیگابایتی، ریلمی C61 با قیمت ۷۶۹۹ یوآن (۹۲ دلار) معرفی خواهد شد. دو کانفیگ رم ۴ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی محصول اقتصادی ریلمی به ترتیب با قیمت‌های ۸۴۹۹ یوآن (۱۰۰ دلار) و ۸۹۹۹ یوآن (۱۰۷ دلار) روانه بازار می‌شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)