خانهاخبار
اگر ایرپادز یا هدفون‌های بیتس دارید سریعا آن را آپدیت کنید

اگر ایرپادز یا هدفون‌های بیتس دارید سریعا آن را آپدیت کنید

اپل امروز به‌روزرسانی تمامی مدل‌های ایرپادز و برخی مدل‌های بیتس را منتشر کرده و در موردی نادر، توضیح داده که این نرم افزار برطرف کننده مشکلی است که می‌تواند آیفون، آیپد یا مک شما را تحت تاثیر قرار دهد.

۱۴۰۳/۴/۶

در حالی که یادداشت‌های انتشار اپل برای نرم افزار ایرپادز به طور معمول جزییات خاصی را در مورد تغییرات آن نسخه ارایه نمی‌دهد، این شرکت به تازگی یک سند پشتیبانی جداگانه منتشر کرده که در آن یک مشکل امنیتی که در به‌روزرسانی‌های میان ‌افزار امروز برای ایرپادز، ایرپادز پرو، ایرپادز مکس، پاور بیتس پرو و بیتس فیت پرو رفع شده، منتشر کرده است.

به‌روزرسانی ایرپادز و هدفون‌های بیتس

طبق این سند، به‌روزرسانی‌های نرم افزار امروز یک مشکل امنیتی را برطرف می‌کنند که می‌تواند به مهاجمی در محدوده بلوتوث اجازه دهد تا جزییات دستگاهی را که پیش‌تر هدفون خود را به آن متصل کرده‌اید جعل کند و به مهاجم اجازه دهد به هدفون شما دسترسی پیدا کند.

اپل معمولا در اسناد پشتیبانی خود ذکر می‌کند که یک مشکل امنیتی شناخته شده است که در محیط مورد سو استفاده قرار گرفته است، اما این شرکت نشان نداده که این مشکل در مورد این موضوع وجود دارد یا خیر. با این حال ایده خوبی است که سیستم عامل هدفون خود را در اسرع وقت به روز کنید، زیرا اکنون که آپدیت آن منتشر شده است، می‌توان از تکرار یک سو استفاده جلوگیری کرد.

لازم به ذکر است که به مانند آیفون یا مک، هیچ مکانیسم ساده‌ای برای شروع به‌روزرسانی نرم افزار برای هدفون‌های ایرپادز و بیتس وجود ندارد، اپل به سادگی بیان می‌کند که به‌روزرسانی‌ها به‌طور خودکار در حالی که هدفون‌های شما در محدوده بلوتوث آیفون، آیپد یا مک شما متصل هستند، و به وای فای وصل هستید، انجام خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)