خانهاخبار
موتو G85 برای بازارهای جهانی معرفی شد

موتو G85 برای بازارهای جهانی معرفی شد

موتو G85 که نسخه بازارهای جهانی موتو S50 Neo به شمار می‌رود از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون 6s نسل سه بهره می‌برد.

۱۴۰۳/۴/۶

روز گذشته، موتورولا برای بازار چین از گوشی موتو S50 Neo رونمایی کرد. حالا موتورولا به تازگی و در سکوت کامل خبری این گوشی را با نام موتو G85‌ برای بازارهای اروپایی لیست کرده است. 

مشخصات فنی موتو G85

گوشی جدید موتورولا در پنل پشتی خود میزبان دوربین دوگانه است که سنسورهای آن به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. به علاوه، این گوشی از ضخامت کم و لبه‌های خمیده برای نمایشگر بهره می‌برد. 

رنگ بندی موتو G85

پنل جلویی موتو G85 میزبان نمایشگر ۶٫۷ اینچی P-OLED است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر می‌تواند به نرخ روشنایی ۱۶۰۰ نیتی دست پیدا کند و همچنین سنسور اثرانگشت را در خود جای داده است. 

با گواهی IP54، موتو G85 در برابر پاشش آب و گردوغبار مقاوم است. برای تصویربرداری، گوشی موتورولا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. البته باید اشاره کرد که لنز فوق‌عریض این گوشی می‌تواند تصاویر ماکرو را نیز ثبت کند.

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است که در ناچ حفره نمایشگر جای گرفته است. 

گوشی موتو G85

قلب تپنده موتو G85 تراشه اسنپدراگون 6s نسل سه است که با حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. موتو G85 با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و تا چهار بروزرسانی اصلی سیستم‌عامل را دریافت می‌کند.

در حال حاضر، موتو G85 با قیمت ۳۰۰ پوند برای بازار انگلستان عرضه شده است. با توجه به این برچسب قیمتی، انتظار می‌رود میان‌رده موتورولا با قیمت ۳۲۰ تا ۳۵۰ یورو برای بازارهای حوزه اروپا عرضه شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)