خانهاخبار
موتو تگ معرفی شد؛ ردیاب موتورولا برای رقابت با اپل

موتو تگ معرفی شد؛ ردیاب موتورولا برای رقابت با اپل

موتورولا به تازگی از نخستین ردیاب هوشمند خود رونمایی کرده که از شبکه Find My Device گوگل پشتیبانی می‌کند. 

۱۴۰۳/۴/۶

موتورولا از ردیاب هوشمند جدیدی رونمایی کرده که موتو تگ (Moto Tag) نام دارد و قرار است به عنوان رقیب ردیاب ایرتگ اپل روانه بازار شود. ردیاب موتورولا به طور کامل با گوشی‌های اندروید سازگار است و از قابلیت‌های مختلفی بهره می‌برد. 

موتو تگ از جدیدترین محصولاتی به شمار می‌رود که از شبکه Find My Device پشتیبانی می‌کند. علاوه بر بلوتوث، ردیاب هوشمند موتورولا از قابلیت باند فوق‌عریض (UWB) بهره می‌برد که به کاربر کمک می‌کند تا موقعیت مکانی دستگاه‌های مجهز به UWB مانند پیکسل ۸ پرو و گلکسی اس ۲۴ اولترا را با دقت بیشتری پیدا کنند.

موتو تگ در کنار گوشی‌های تاشو موتو ریزر

به لطف رمزنگاری دوطرفه، موتو تگ بسیار امن است و اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربر را به صورت محرمانه ذخیره می‌کند. ردیاب ایرتگ اپل نیز از قابلیت مشابهی بهره می‌برد. 

به مانند دیگر ردیاب‌های موجود در بازار، کاربران می‌توانند با فشردن دکمه موتو تگ گوشی خود را پیدا کنند. به علاوه، دکمه این ردیاب قادر است تا نقش شاتر دوربین را ایفا کند. با گواهی IP67، ردیاب موتورولا در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و حتی در صورت غوطه‌وری در آب نیز سالم می‌ماند.

موتو تگ

موتو تگ از باتری CR2032 برخوردار است که می‌تواند کاربران را تا یک سال همراهی کند. پس از گذشت مدت زمان اشاره‌شده، باتری ردیاب موتورولا باید تعویض شود. با توجه به این که شکل و طراحی موتو تگ مشابه ایرتگ است، به نظر می‌رسد ردیاب موتورولا با اکثر لوازم جانبی موجود در بازار سازگار خواهد بود. 

موتو تگ موتورولا

در نهایت باید اشاره کرد که بسته چهارعددی موتو تگ با قیمت ۹۹ دلار عرضه می‌شود در حالی که قیمت یک عدد از آن برابر با ۲۹ دلار است. این ردیاب از تاریخ ۲ اوت (۱۲ مرداد) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)